جمعه 31 فروردين 1403 06:43
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
«تجارت پوست» در جایگاه نخست جدول چاپ

 

 

هفته گذشته رمان«تجارت پوست» نوشته «لورل.کی.هامیلتون» صدرنشین فهرست کتاب های پرفروش شد.

هفته گذشته فهرست کتاب‌های پرفروش میزبان رمان‌های جدیدي چون «تجارت پوست»، «عروس دریایی»، «مشکلات عشق» و « نيروي كشش» بود كه در اين ميان رمان«تجارت پوست» نوشته «لورل.کی.هامیلتون» صدرنشین این فهرست شد.

 ه گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از نیویورک تایمز، تغيير مهم ديگر فهرست حذف نام «استفاني مه ير» بعد از 55 هفته حضور مداوم از اين فهرست است.

 استان كتاب «تجارت پوست» صدرنشين اين هفته، به تحقیق درباره کشتارهایی عجیب در لاس وگاس مربوط است؛ 10 افسر پلیس و چندین نفر دیگر به طرزی وحشتناک کشته شده‌اند و آنیتا بلیک که مبارزات زیادی با خون آشامان داشته این بار مامور می‌شود عده زيادي از آنها را در لاس وگاس بیابد و....

 ایگاه دوم جدول نیز در اختیار «عروس دریایی» اثر«کلیو کاسلر» و «پال کمپرکوس» قرار گرفت.این نویسندگان در 7 کتاب پیشین خود با ماجراهای گروه «ناما» خوانندگان را بهت زده کردند و این بار نیز همان شخصیت‌ها در ماموریتی خطرناک ظاهر شدند. آزمایش‌های پزشکی خاصی توسط سازمانی چینی بر روی یک عروس دریایی و نوعی ویروس خطرناک انجام می‌شود که جهان را به خطر می‌اندازد و....


این بار«مترسک» که هفته گذشته صدرنشین جدول بود در جایگاه سوم قرار گرفت.در این کتاب «جک مک ووی» خبرنگار روزنامه لس‌آنجلس تایمز تصمیم می‌گیرد داستانی دقیق درباره یک قتل بنویسد. داستان او با تمرکز بر زندگی پسری 16 ساله به نام «آلونزو وینسلو» نوشته شده که به جرم قاچاق مواد مخدر و قتلی فجیع در زندان به سر می‌برد. هرچند «آلونزو» به قتل اعتراف کرده ولی «جک» احساس می‌کند این اعتراف کاملا ساختگی و این نوجوان بی‌گناه است و...
 
جایگاه «دختران شانگهای» به قلم «لیزا سی» نسبت به هفته گذشته تغییری نکرد و هنوز هم چهارمین کتاب این لیست شناخته می‌شود. در این رمان، 2 خواهر چینی با دو روحیه متفاوت در دهه 30 در اثر بدهی پدرشان مجبور به ازدواج با مردانی اهل کالیفرنیا و ترک کشور خود می‌شوند که این مساله مشکلاتی را برای آنها ایجاد می‌کند.
 
 مشکلات عشق» نوشته «دانیل استیل» در نخستین هفته ورود خود به بازار کتاب‌های پرفروش در پله پنجم ایستاد. در این کتاب «هوپ دون» که با تلاش فراوان در عرصه عکاسی برای خودش نام و نشانی کسب کرده، برای جشن کریسمس در لندن و عکاسی از نویسنده‌ای معروف در ژانر داستان‌های ترسناک به این شهر سفر می کند و در این ماجرا این دو به یکدیگر علاقه‌مند می شوند ولی مدتی بعد«هوپ دون» به این نویسنده مشکوک می شود زیرا برخی کارهایش درست مانند کتاب های ترسناکش است.

  اما «فردای از دست‌رفته» رماني از «لی چایلد» که هفته گذشته دومین کتاب هفته شناخته شده بود، این بار در سومین نوبت حضورش در میان پرفروش‌ها جایگاه ششم را به خود اختصاص داد. در این کتاب كه به ماجراهاي افغانستان و تاريخ دهه‌هاي اخير آن مربوط مي‌شود، «جک ریچر» در اين كشور با توطئه و دسیسه‌ای رو به رو می‌شود که به دوران جنگ شوروی باز می‌گردد.

 چارلین هریس» پس از گذشت 5هفته هنوز هم با رمان «مرده و از دست رفته» در میان نویسندگان برتر قرار گرفته و از جایگاه ششم به جایگاه هفتم لیست نقل مکان کرد. این رمان فانتزي درباره دختری به نام «سوکی ستاک هاوس» در لوئیزیاناست که خون مسئول خون آشامان در بدن او جریان دارد. اما پيدا شدن جسد یکی از گرگينه‌ها در محل کار «سوکی» موجب مي‌شود تا او به دنبال یافتن قاتل برود.

 تبه «هشتمین اعتراف» نیز بعد از 6 هفته درخشش در میان کتاب‌های پرفروش، با کمی تغییر از پنجم به هشتم رفت.«جیمز پترسون» و «ماکسین پائترو» نویسندگان مشترک این رمان، داستان را با یک میهمانی باشکوه در خانه مشهورترین زوج شهر یعنی «ایزا» و «اتان بیلی» آغاز کرده‌اند که با کشته شدن این زوج در این میهمانی بزرگ ادامه می‌یابد. قاتل بسیار حرفه‌ای است و اثری از خود برجا نمی‌گذارد...

 ین بار نهمین پله لیست پرفروش ها به « نيروي كشش» نوشته «گیلرمو دل تورو» و«چاک هوگان» تعلق گرفته است.در این کتاب یک متخصص بیماری‌های واگیر و همکارانش در حال مبارزه با نوعی ویروس عفونی خون آشامان هستند که در مدت 2 ماه می‌تواند جهان را نابود کند.

 لبته در این میان رتبه «شکار شریرانه» نوشته «جان سندفورد» پس از4 نوبت حضور در جدول دچار تغییر و تحولات اساسی شد واز ردیف سوم به دهمین جایگاه نقل مکان کرد. داستان این کتاب موفق نیز درباره کارآگاهی به نام«لوکاس داونپورت» در مینه‌پولیس است که پرونده‌ای را در ارتباط با حوادث و آشوب‌های جمهوری‌خواهان دنبال می‌کند.

 ین بار هشتمین پله این لیست در اختیار«خانواده نخست» اثر «دیوید بالداچی» قرار گرفت. در این کتاب نماینده سابق یک آژانس سری مسئول یافتن فرزند یکی از دولتمردان در کمپ‌دیوید می‌شود و...


مترجم: میترا جلیلی


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com