شنبه 1 ارديبهشت 1403 04:58
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
چهارمين جشنواره ادبيات كودك و نوجوان رضوى برگزار مي‌شود چاپ

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: جشنواره ادبيات كودك و نوجوان رضوي براي چهارمين سال پياپي در شهركرد برگزار مي‌شود.

 به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، داريوش رضواني صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: اين جشنواره دوم و سوم آبان ‌ماه امسال در مجتمع فرهنگي و هنري غدير شهركرد برگزار مي‌شود.
 ي با اشاره به اعلام فراخوان چهارمين جشنواره ادبيات كودك و نوجوان در فرهنگ رضوى اظهار داشت: علاقه‌مندان به شركت در اين جشنواره بايد آثار خود را تا هفتم مهر ماه به دبيرخانه جشنواره واقع در اداره كل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختياري ارسال كنند.
 ه گفته رضواني انتخاب آثار ارسالي توسط هيئت داوران در تاريخ پانزدهم مهر ماه و زمان برگزاري جشنواره نيز دوم و سوم آبان ماه است.
 بير چهارمين جشنواره ادبيات كودك و نوجوان رضوي اظهار داشت: اين جشنواره در سه مقطع سني كودك پنج تا 12 سال، نوجوان 12 تا 18 سال و بزرگسالان 18 سال به بالا برگزار و هر متقاضي مي‌تواند حداكثر سه اثر در قالب‌هاي مختلف ارسال كند.
 ضواني افزود: آثاري كه به سيره فرهنگي امام رضا (ع) پرداخته و با بهره‌گيري از احاديث آن حضرت به ترويج فضايل اخلاقي بپردازند از اولويت ويژه‌اي برخوردار خواهند بود.
 ي همچنين اضافه كرد: با توجه به نامگذاري سال 88 به سال اصلاح الگوي مصرف توسط مقام معظم رهبري، آثاري كه با بهره‌گيري از احاديث و سيره امام هشتم شيعيان به تبيين اين شعار بپردازند نيز داراي اولويت هستند.
 بير چهارمين جشنواره ادبيات كودك و نوجوان رضوي گسترش فعاليت‌هاى فرهنگي و مذهبي مرتبط با سيره ائمه معصومين به ويژه امام رضا(ع)، گراميداشت توليد كنندگان و پديد آورندگان آثار برتر فرهنگي در سيره، شخصيت و معارف آن امام همام و كمك به انتشار گسترده‌تر اين آثار را از اهداف اين جشنواره عنوان كرد.
به گفته رضواني كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان چهارمحال و بختياري نيز در برگزاري چهارمين جشنواره ادبيات كودك و نوجوان در فرهنگ رضوي با دبيرخانه اين جشنواره همكاري مي‌كند.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com