شنبه 8 ارديبهشت 1403 01:34
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
رمان جوان‌ترين نويسنده جهان منتشر شد چاپ

«مانوئل آگوسيل» نويسنده 9 ساله اسپانيايي با انتشار اولين رمان خود در ژانر فانتزي نامش را به عنوان جوان‌ترين نويسنده جهان ثبت كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس، مانوئل كه در حال حاضر به يكي از سوژه‌‌هاي مطرح مجلات ادبي اسپانيا تبديل شده، از 3 سالگي مشغول به مطالعه كتاب‌ها و نشريات ادبي شده و تا قبل از هفت سالگي مطالعه مجموعه 7گانه هري‌پاتر را به پايان رسانده است.
وي پس از اتمام مطالعات وسيع در حوزه كودك و نوجوان، در سن نه سالگي مشغول به نوشتن شده است.
«اژدهاي مغرور» رمان 40 صفحه «مانوئل آگوسيل» داستان اژدهايي خوف‌ناك و بسيار زشت را به تصوير مي‌كشد.
اين رمان در اولين روزهاي توزيعش در كتاب‌فروش‌ها و فروشگاه‌هاي محصولات فرهنگي با استقبال خوبي از سوي نوجوانان و مخاطبان ادبي مواجهه شده است.
«ژاكوب دو كاسترو» مدير انتشارات «نورلند» كه انتشار آثار اين نويسنده جوان را در اسپانيا پذيرفته، در اين باره مي‌گويد: در اولين ملاقات قصد انتشار اين كتاب را نداشتم و دليلم سن و سال نويسنده آن بود. اما بعد از خواندن كتاب و مشورت با مشاورين انتشارات تصميم گرفتم آن را منتشر كنم. بعد از بررسي لازم به اين نتيجه رسيدم با انتشار اين كتاب مي توانم مشوق خوبي براي اين نويسنده جوان و ساير نوجوانان باشم. بنابراين رمان مانوئل را در هزار نسخه منتشر كردم.
به اعتقاد دو كاسترو رمان «آگوسيل» داستاني جذاب و شيوه‌ايي روايت يك دست و رواني دارد كه خواننده مي‌تواند در يك نشست كوتاه از خواندن آن لذت ببرد.
«مانوئل آگوسيل» كه در حال حاضر در اسپانيا زندگي مي‌كند بعد از انتشار اولين رمانش در حال نوشتن دومين رمان خود درباره افسانه اسب شاخ‌دار است.
اين نويسنده جوان كه علاقه زيادي به فضانوردي و باستان‌شناسي دارد درباره آينده‌اش مي‌گويد نوشتن يكي از بزرگترين علايق من است كه حتما در آينده به شكل جدي‌تري به آن خواهم پرداخت.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com