چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 19:51
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
دهمين جشنواره خبرنگاران و نويسندگان دفاع مقدس 5 خرداد برگزار مي‌شود چاپ

دبير جشنواره بين‌المللي خبرنگاران و نويسندگان دفاع مقدس گفت: دهمين جشنواره بين‌المللي خبرنگاران و نويسندگان دفاع مقدس 5 خرداد در حوزه هنري برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا»، قربان حسيني در نشست خبري كه امروز در فرهنگسراي رسانه برگزار شد، اظهار داشت: دهمين جشنواره بين‌المللي خبرنگاران و نويسندگان دفاع مقدس، امسال به علت گستردگي ابعاد، نسبت به جذب آثار و توجه بيشتري در داوري نسبت به سال‌هاي گذشته با سه ماه تاخير برگزار مي‌شود.
وي افزود: مراحل اوليه اين جشنواره از آموزه‌ها و معارف ديني و با تأسي به فرمايشات امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري با جديت و گستردگي بيشتري با تلاش همكاران در مجمع، آغاز شده و بنياد شهيد و امور ايثارگران طي يك سال گذشته نسبت به رصد كردن آثار اقدام كرده است.
دبير جشنواره بين‌المللي خبرنگاران و نويسندگان دفاع مقدس عنوان كرد: تاكنون از 17 هزار و 650 اثر كه از شبكه‌هاي مختلف داخلي و بين‌المللي جام جم و شبكه الجزيره شركت داشتند؛ موارد ارزيابي شده شامل 10 هزار و 389 آثار خبري و 4 هزار و 795 اثر از يادداشت، نقد، فيلم و عكس است.
حسيني تصريح كرد: در اين جشنواره 17 خبرگزاري، 35 روزنامه، كليه سايت‌ها، مجله‌ها و نشريه‌هاي گوناگون شركت داشتند.
وي ادامه داد: در اين جشنواره 4 گارگروه داوري مطبوعات، داوري خبرگزاري‌ها، داوري صدا و سيما و كارگروه داوري رسانه‌هاي الكترونيكي حضور دارند كه زير نظر رئيس هيئت داوران به صورت كاملاً كارشناسي فعاليت مي‌كنند و نتيجه را به رئيس هيئت داوران اعلام خواهند كرد و در نهايت در مراسم اختتاميه برگزيدگان معرفي مي‌شوند.
دبير جشنواره بين‌المللي خبرنگاران و نويسندگان دفاع مقدس افزود: اين حركت ارزشي به همت معاونت فرهنگي و هنري ستاد كل نيروهاي مسلح، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، بنياد شهيد و امور ايثارگران، سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران، اصحاب رسانه و قلم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان تبليغات اسلامي حوزه هنري برگزار مي‌شود.
وي خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه هر ساله از شهدا و عزيزان جاويد‌الأثر در اين جشنواره تجليل مي‌شود؛ امسال مراسم يادبود به جاويد الاثر «كاظم اخوان» اختصاص دارد.
حسيني بيان داشت: جشنواره بين‌المللي خبرنگاران و نويسندگان دفاع مقدس با هدف تقويت و ترغيب خبرنگاران و نويسندگان دفاع مقدس به ارزش‌هاي دفاع مقدس كه انشعابي از معارف ديني جامعه اسلامي است، 5 خرداد در تالار حوزه هنري برگزار خواهد شد.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com