چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 17:14
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
جايزه نويسندگان مسلمان در لندن برگزار مي‌شود چاپ

سومين دوره از جايزه نويسندگان مسلمان با همكاري دو دولت انگليس و آمريكا 27 ماه مي در پارك هيلتون لندن برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس، جايزه نويسندگان مسلمان سومين دوره خود را به منظور بررسي وضعيت نويسندگان مسلمان و آثار منتشر شده توسط جامعه ادبي مسلمانان انگليسي‌زبان برگزار مي‌كند.
اين جايزه كه توسط انجمن نويسندگان مسلمان و اتحاديه ناشران لندن حمايت مي‌شود امسال با استقبال دولتمردان انگليسي و آمريكايي مواجه شده است، اما هنوز علت اصلي و انگيزه اين استقبال مشخص نيست.
به گفته دبير اين جايزه، امسال قرار است علاوه بر نويسندگان انگليسي از كشورهاي امريكايي، اروپايي و كشورهاي خاورميانه نيز نويسندگاني به اين مراسم دعوت شوند.
استفان تيم يكي از اعضاي انجمن نويسندگان مسلمان انگليس و از دست‌اندكاران اجرايي اين جايزه مي‌گويد: برگزاري جايزه‌هايي از اين دست كمك مي‌كند تا نويسندگان مسلمان با برنامه‌ريزي دقيق‌تر و هدفمندتر فعاليت‌هاي ادبي و هنري خود را پيگيري كنند. از طرفي برگزاري اين جايزه كمك مي‌كند تا نويسندگان مسلمان سراسر به شكل رسمي يكديگر را ملاقات كنند و از نزديك با يكديگر آشنا شوند.
برگزاري اين جشنواره به اعتقاد بسياري از نويسندگان مسلمان اين خاصيت را دارد كه اين نويسندگان در گردهمايي هايي گروهي كه در طول چند روز برگزاري اين جايزه برگزار مي‌كنند مي‌توانند ديدگاه‌ها، اعتقادات، طرح‌ها و پيشنهادات خود را براي ارائه كارهاي بهتر و دقيق تر با يكديگر مطرح كنند و از مشورت ديگر نويسندگان و صاحب‌نظران در اين حوزه نيز بهره‌مند شوند.
سال گذشته نيز اين جايزه در مرحله نهايي خود با معرفي 15 نويسنده موفق در 9 ژانر مختلف ادبي تحت عنوان جايزه « نويسنده ملسمان سال» برگزار شد.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com