جمعه 7 ارديبهشت 1403 14:00
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
نمايشگاه كتاب يكشنبه تخليه خواهد شد چاپ

«حميد قبادي»، معاون اجرايي بيست‌و‌دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از تخليه مصلاي امام خميني(ره) در يكشنبه (27 ارديبهشت‌ماه) خبر داد.

وی گفت: ناشران هر چه سريعتر نسبت به تسويه حساب غرفه‌هايشان اقدام كنند تا در روز خروج با مشكلي رو به رو نشوند. وي همچنين افزود: مراسم اختتاميه نمايشگاه كتاب تهران، ازساعت 2 تا 4 بعد از ظهر فردا(26 ارديبهشت‌ماه) در آمفي تئاتر سالن شبستان برگزار شده و هيچ گونه مانعي در روند عادي برگزاري نمايشگاه كتاب به شمار نمي‌آيد و نمايشگاه تاساعت 8 شب داير است.
قبادي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، بيان داشت: ساعت كار نمايشگاه در روز شنبه مطابق روزهاي ديگر از 10 صبح تا 8 شب  خواهد بود و در ساعت ذكر شده، همه ناشران و مسوولان برگزاري نمايشگاه آماده خدمات رساني اند.
وي ادامه داد: مراسم اختتاميه نمايشگاه كتاب تهران، ازساعت 2 تا 4 بعد از ظهر شنبه(26 ارديبهشت‌ماه) در آمفي تئاتر سالن شبستان برگزار شده و هيچ مانعي در روند عادي برگزاري نمايشگاه كتاب به شمار نمي‌آيد نمايشگاهتاساعت 8 شب داير است.
قبادي با اشاره به اين مطلب كه "ناشران هر چه سريعتر نسبت به تسويه حساب خود با نمايشگاه اقدام كنند" افزود: تخيله و خروج كتاب ها و وسايل ناشران از يكشنبه (27 ارديبهشت‌ماه) انجام خواهد شد و طبيعي است كه بايد تا آن زمان، روند امور اداري و مالي براي خروج توسط ناشران، پايان گرفته باشد.
وي در پايان گفت: اميدواريم با همكاري ناشران و انجمن‌هاي فرهنگي كه مديريت سالن‌هاي خود را در اختيار دارند، تا بعداز ظهر روز يكشنبه شاهد تخليه منظم نمايشگاه باشيم.
بيست‌و‌دومين نمايشگاه بين‌اامللي كتاب تهران تا 26 ارديبهشت‌ماه در مصلاي امام خميني(ره) با حضور ناشران داخلي و خارجي برپاست.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com