جمعه 7 ارديبهشت 1403 15:09
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
رسيدن به رنسانس معنوي با نگاه كردن به گذشته چاپ



جشنواره كتاب 2009 سن فرانسيسكو با معرفي برنده اين دوره به كار خود خاتمه داد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از راديو ملي آمريكا، اين جشنواره با تقدير از بهترين كتاب‌هاي سال 2009 كه دربرگيرنده طيف متعاوتي از كتاب‌ها بود، برترين اثر سال را برگزيد.
كتاب «آلبرت گالدن» با عنوان «شما آن كسي نيستيد كه فكر مي‌كنيد» برنده جايزه بخش معنوي اين جشنواره شد.
آثار منتخب اين جشنواره كه از سوي جمعي از متخصصان صنعت نشر برگزيده مي‌شوند، با بررسي توانايي ويژه نويسنده براي بيان يك داستان خوب به بهترين روش و توانايي اثر براي رسيدن به گسترده‌ترين طيف مخاطبان، به انتخاب اثر برتر مي‌پردازند.
كتاب «آلبرت گالدمن» در حالي عنوان برنده اين جايزه را به خود اختصاص داد كه پيش از اين نيز به عنوان كتاب برتر از سوي اي.بي.سي و شيكاگو تريبيون برگزيده شده بود.
«جيمز ردي فيلد» نويسنده پرفروش آمريكايي درباره برنده اين جايزه گفت : « كتاب آلبرت به ما اين امكان را مي‌دهد تا بتوانيم درباره يك رنسانس جديد معنوي، آن هم به هر ميزان كه خودمان بخواهيم، در درون خودمان صحبت كنيم. با اين حال اين امر تا زماني كه ما بتوانيم درك كنيم كه تجربه معنوي فراتر، يك توانايي مغزي – جسمي توامان است، محقق نمي‌شود. او مي‌گويد ما مي‌توانيم به عقب بازگرديم و بخش‌هايي از شخصيتمان را كه پشت سر خودمان جا گذاشته‌ايم بررسي كنيم و تنها به اين ترتيب است كه مي‌توانيم دريابيم كه واقعا چه كسي هستيم. از اين طريق به جايي مي‌رسيم كه حتي مي‌توان دنيا را تغيير داد».
«آلبرت گالدمن» فيزيولوژيست شناخه شده‌اي است كه به هزاران تن از مراجعه‌كنندگانش اين امكان را داد تا بتوانند به رشد شخصيتي خود دست يابند و در اين راه تنها از قدرت دروني خود كمك بگيرند.
كتاب جديد او «شما آن كسي نيستيد كه فكر مي‌كنيد» كه به وسيله انتشارات «مورگان اند شوستر» منتشر شده راهنمايي براي دستيابي به اين توانايي است.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com