جمعه 7 ارديبهشت 1403 06:43
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
فرهنگ‌هاي قديمي «حييم» با نسخه‌هاي جديد معاوضه مي‌شود چاپ

خبرگزاري فارس: انتشارات فرهنگ معاصر اعلام كرد صاحبان فرهنگ‌هاي قديمي دو زبانه حييم و معاصر منتشر شده از سوي اين ناشر مي‌توانند نسخه‌هاي قديمي خود را با تخفيفاتي ويژه با نسخه‌هاي روز آمد شده تعويض كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس، انتشارات فرهنگ معاصر اعلام كرد صاحبان فرهنگ‌هاي قديمي دو زبانه حييم و معاصر منتشر شده از سوي اين ناشر مي‌توانند نسخه هاي قديمي خود را با تخفيفاتي ويژه با نسخه‌هاي باز آرايي و روز آمد شده همين فرهنگ‌ها تعويض كنند. علاقه مندان به تعويض فرهنگي‌هاي قديمي خود با فرهنگ‌هاي جديد، مي‌توانند در ايام برگزاري نمايشگاه بين المللي كتاب تهران به غرفه اين انتشارات در نمايشگاه مراجعه كنند. اين نخستين بار است كه ناشر كتاب‌هاي مرجع نسخه‌هاي قديمي و منتشر شده سال هاي پيشين را با نسخه هاي روز آمد شده تعويض مي‌كند.
باز آرايي و ويرايش جديد فرهنگ هاي انگليسي - فارسي و فرهنگ قديمي حييم ، بيش از 25 سال در مؤسسه انتشارات فرهنگ معاصر به طول انجاميده است. در فرهنگ دو سويه حييم كه بزرگ‌ترين فرهنگ اين مجموعه است و به تازگي منتشر شده، با استفاده از نوع خاصي از صفحه‌آرايي كه امكان قرار دادن واژه‌ها در سه ستون قطع رحلي را فراهم كرده است، سعي شده در كمترين فضا بيشترين واژه‌ها و كلمات قرار داده شود تا در هزينه و هم در وقت استفاده‌كنندگان اين فرهنگ‌ها صرفه‌جويي شود. انتشارات فرهنگ معاصر اعلام كرده است كه چندين سال زمان صرف روز آمد كردن فرهنگ‌هاي منتشره از سوي اين ناشر شده است تا همه اين فرهنگ‌ها مطابق استانداردهاي جهاني عرضه شوند. از‌ جمله اين تغييرات اضافه كردن مدخل‌هاي تازه به اين فرهنگ‌ها با استفاده از اضافاتي است كه مرحوم حييم در فرهنگ‌هاي كوچك و يك جلدي ايجاد كرده بود. همچنين ويرايش مدخل‌ها و زير مدخل‌هاي انگليسي ، بازبيني و افزودن تلفظ‌ها، بازبيني ارجاعات، ادغام بخش ضميمه به متن اصلي فرهنگ، اصلاح عبارت‌هاي فارسي، شيوه نگارش و برخي موارد ديگر كه فرهنگ را براي استفاده كنندگان امروزين آن كاملا قابل استفاده و روز آمد كرده است. همزمان با چهلمين سال درگذشت سليمان حييم كه از وي به عنوان پدر فرهنگ‌نويسي دو زباني نوين ايران ياد كرده‌اند، انتشارات فرهنگ معاصر به توصيه آن زنده‌ياد كه گفته بود« نگذاريد فرهنگ‌هاي تاليفي من بميرند» عمل و تمامي فرهنگ‌هاي تاليف آن زنده ياد را باز‌آرايي و روزآمد كرده است.
انتشارات فرهنگ معاصر به دليل احترامي كه براي استفاده‌كنندگان و خريداران آثارش قايل است، اين امكان را براي آنان فراهم كرده است تا فرهنگ‌هاي كهنه‌ اين انتشاراتي را كه سال‌هاست از آن استفاده مي‌كنند، با تخفيفات ويژه با فرهنگ‌هاي تازه‌تر تعويض كنند.
كاربران مي‌توانند با تحويل فرهنگ‌هاي كهنه خود به غرفه انتشارات فرهنگ معاصر در نمايشگاه كتاب تهران (سالن شبستان، راهروي 25 غرفه 42) و يا مراجعه به فروشگاه فرهنگ معاصر از تخفيفات ويژه اين انتشاراتي بهره‌مند شوند.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com