جمعه 7 ارديبهشت 1403 21:04
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
مستند «سيدحسيني» از تلويزيون پخش مي‌شود چاپ

خبرگزاري فارس: تهيه‌كننده و كارگردان فيلم مستند رضا سيدحسيني اعلام كرد كه قرار است اين فيلم زودتر از موعد مقرر، يعني در هفته‌اي كه پيش روست به روي آنتن برود.

قاسم‌علي فراست، داستان‌نويس و تهيه‌كننده و كارگردان مجموعه ديدار آشنا، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در اين باره گفت: با توجه به فوت رضا سيدحسيني مشغول رايزني هستم تا مستندي كه از زندگي او ساخته‌ام تا پيش از هفتمين روز درگذشتش به روي آنتن شبكه دوم سيما برود. هنوز زمان دقيق پخش آن از تلويزيون مشخص نشده است.
ششمين دوره برنامه تلويزيوني «ديدار آشنا» طي 13 قسمت سي دقيقه‌اي به صورت مداوم در ارديبهشت‌ماه از شبكه دوم سيماي جمهوري اسلامي به روي آنتن خواهد رفت.
فراست پيش از اين به خبرنگار فارس گفته بود: اين سري برنامه‌ها به زندگي شخصي و آثار اساتيد پيشكسوت هنر و ادبيات مي‌پردازد و در هر دوره به هنرمندان حوزه‌هاي مختلف هنري چون ادبيات، نقاشي، تذهيب، مينياتور، خوشنويسي و... مي‌پردازد.
اين نويسنده با اشاره به پررويكرد بودن برنامه‌هاي دوره قبل، اظهار داشت: در دوره‌هاي قبل اين سري برنامه چهره‌هاي ادبي چون ابراهيم يونسي، قيصر امين‌پور، عبدالعلي دست‌غيب، منوچهر آتشي، عماد خراساني، محمدعلي بهمني و امين فقيري حضور داشتند.
رضا سيدحسيني مترجم باسابقه كشور و خالق كتاب سترگ و تأثيرگذار «مكتب‌هاي ادبي» 12 اردیبهشت در سن 83 سالگي بر اثر ذات‌الريه در تهران درگذشت.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com