شنبه 1 ارديبهشت 1403 15:28
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
"تاب، تاب، آب‌بازی" در نمایشگاه تهران چاپ

مصطفی‌رحماندوست با مجموعه 12 جلدی «قصه‌های مثل‌ها»، مجموعه شعر «تاب،‌ تاب،‌ آب‌بازی» و همچنین مجموعه 9 جلدی «خانواده پاگُنده‌ها»در نمایشگاه کتاب امسال حضور دارد.

«مصطفی رحماندوست» شاعر و نویسنده کودک و نوجوان در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: سه جلد آخر مجموعه دوازده جلدی «قصه‌های مثل‌ها» توسط انتشارات محراب قلم در نمایشگاه کتاب امسال عرضه خواهد شد. 9 جلد دیگر این کتاب طی سه سال گذشته به مرور منتشر شده بود و با انتشار و توزیع این سه جلد پرونده این کتاب بسته خواهد شد.
وی ادامه داد: در این کتاب 365 ضرب‌المثل را از متون ادبیات عامه انتخاب کردم و برای بچه‌ها به صورت داستان نوشتم. نوشتن این مجموعه حدود چهار سال طول کشید.
رحماندوست با اشاره به اثر دیگرش که در نمایشگاه کتاب منتشر می‌شود بیان داشت: یک مجموعه شعر کودک با نام «تاب، تاب، آب‌‌بازی» را نیز نشر شهر منتشر خواهد کرد. در این کتاب به آموزش مسائل و هنجارهای شهروندی به زبان شعر برای کودکان پرداخته شده است. بخش عمده این آموزش‌ها به رفتارهای عمومی در محیط پارک‌ها مربوط است.
رحماندوست ادامه داد: کتاب دیگری که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود، ترجمه‌ام از مجموعه 9 جلدی «خانواده پاگُنده‌ها» نوشته جان مورفری است. این کتاب که به آموزش هنجارهای شهروندی می‌پردازد، توسط انتشارات پنجره منتشر می‌شود.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com