پنجشنبه 30 فروردين 1403 04:06
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
خانم رولینگ تمایلی به کار خیر ندارند! چاپ

جی‌.کی. رولینگ اعلام کرد به زودی حمایت‌ و پشتیبانی خود را از انجمن خیریه چند‌منظوره اسکاتلند متوقف می‌کند.

به گزارش فارس، به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، رولینگ گفته است قادر نیست تا مشکلات و مشاجرات میان مؤسسه ملی ادینبورگ و مدیریت این مؤسسه در لندن را تحمل کند و تمایلی به ادامه همکاری با این مؤسسه خیریه که خدماتی را به بیماران قلبی ارائه می‌دهد، ندارد.
جی.کی رولینگ نویسنده رمان معروف هری‌پاتر در این باره می‌گوید: در این شرایط نمی‌توانم با وجدان راحت و آسوده به فعالیت‌های داوطلبانه‌ام در جامعه ادامه دهم.
رولینگ که به دلیل بیماری قلبی مادرش نزدیک به یک دهه قبل این مؤسسه خیریه را حمایت کرده از همکاری با این مؤسسه به نفع بیماران قلبی بسیار خرسند است اما ادامه فعالیت‌هایش را به زودی قطع خواهد کرد.
نویسنده مجموعه داستان‌های هری‌پاتر اعلام کرد که بعد از این جریان علاقه‌مند است تا تحقیقاتش را درباره سایر بیماری‌ها تکمیل کند و فعالیت‌های نیکوکارانه‌اش را از سر بگیرد.
به گفته سخنگوی مؤسسه ملی بیماران قلبی شورای مدیریت این مؤسسه از جدا شدن رولینگ از این مؤسسه به خاطر رفتار و عملکردشان در این موسسه متأثر و نادم هستند.
جوآن کتلین رولینگ که آثارش را با نام جی.کی رولینگ امضا می‌کند تا به امروز آثار بیشماری را منتشر کرده است. سری داستان‌های هری‌پاتر به قلم این نویسنده تا به امروز به 65 زبان و به تعداد 400 میلیون نسخه در سراسر جهان چاپ و منتشر شده است.
هری‌پاتر، رون ویزلی، دانش‌آموزان هاگوارتز، اعضای محفل ققنوس، موجودات جادویی، جادوها، شخصیت‌های‌ کوچک و ... از جمله آثار پرفروش این نویسنده‌اند.
رولینگ در حال حاضر با درآمد سالانه 12 میلیون پوند یکی از پردر آمدترین نویسندگان تاریخ جهان به شمار می‌آید که فعالیت‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه‌ای را تا امروز پشتیبانی کرده است.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com