پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 22:35
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
استقبال مردم ترکیه از كتاب‌هاي استاد مطهري و دکتر شریعتی چاپ

استقبال عمومي نسبت به كتاب‌هاي استاد شهيد مرتضي مطهري و دکتر علي شريعتي در تركيه در سال‌هاي اخير دوباره افزايش يافته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، كتاب‌هاي شهيد مطهري و مرحوم شريعتي به ویژه پس از انقلاب اسلامي ايران بارها در تركيه ترجمه و چاپ شده‌‌اند.
در سال‌هاي اخير برخي موسسات انتشاراتي دوباره اقدام به ترجمه جديد آثار اين دو انديشمند كرده‌اند و با چاپ و انتشار اين آثار، آنان را در اختيار خوانندگان تركيه‌اي گذارده‌اند.
پیش از این كتاب «تعليم و تربيت در اسلام» اثر استاد شهید مرتضی مطهري با همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور جمهوری ارمنستان، كتاب «وحی و نبوت» در ترکمنستان و کتاب «امامت و رهبری» در آلماتي مركز کشور قزاقستان نیز ترجمه و منتشر شده‌اند.
این متفکر و اندیشمند بزرگ اسلامی آثار متعددی را تألیف کرده است که از آن میان می‌توان به کتاب‌های آیینه جام، آزادی معنوی، اسلام و مقتضیات زمان، آشنایی با علوم اسلامی، منطق و فلسفه، کلام و عرفان و حکمت عملی، آشنایی با قرآن، امامت و رهبری، امدادهای غیبی در زندگی بشر، انسان در قرآن، انسان کامل، انسان و ایمان، انسان و سرنوشت، تکامل اجتماعی انسان، توحید، جاذبه و دافعه علی، جامعه و تاریخ، جهان‌بینی توحیدی، حق و باطل، حکمت‌ها و اندرزها، ختم نبوت، خدمات متقابل اسلام و ایران و کتاب داستان راستان را نام برد.
ترجمه آثار ارزشمند استاد شهید مطهری از سال گذشته در رایزنی فرهنگی ایران شروع شده و قرار است کتاب‌های «نبرد حق و باطل»، «مسئله حجاب» شهید مطهری براي علاقه‌مندان معارف اسلامي عرضه شوند.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com