جمعه 7 ارديبهشت 1403 12:00
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
برگزيده نشریات دانش‌آموزی «مداد کم‌رنگ» كتاب مي‌شود چاپ

دومين جشنواره نشريات دانش‌آموزي «مداد كم‌رنگ» با هدف آشناسازي دانش‌آموزان با حرفه روزنامه‌نگاری و فعال‌سازی نشریات دانش‌آموزی ویژه مقطع متوسطه برگزار مي‌شود.

ه گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي و امور‌ بين‌الملل دفتر مركزي اتحاديه انجمن‌‌هاي اسلامي دانش‌آموزان، آثار برگزيده اين جشنواره در قالب كتاب منتشر مي‌شود.
دومين جشنواره نشريات دانش‌آموزي «مداد كم‌رنگ» به همت مرکز آفرینش‌های ادبی هنری آینده‌سازان، وابسته به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، فراخوان این جشنواره در سه حوزه نشریات، آثار و بخش ویژه در سراسر کشور اعلام شده که دانش آموزان و تشکل‌های دانش‌آموزی مقطع متوسطه می‌توانند آثار خود را به همراه یک تا سه نسخه از آخرین نشریه انتشار یافته در هر یک از انواع نشریه‌های دیواری، مجله‌ای و الکترونیکی به دبيرخانه اين جشنواره ارسال كنند.
در بخش آثار، دانش‌آموزانی که آثارشان خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، طنز، کاریکاتور یا عکس خبری در سایر نشریات از نشریات دانش‌آموزی و غیر دانش‌آموزی چاپ شده است، می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم ثبت‌نام به همراه تصویر اثر خود در این بخش نیز شرکت كنند.
همچنين آثار و نشریاتی در این جشنواره می‌توانند شرکت کنند که از مهرماه 1385 به بعد منتشر شده‌اند. تاريخ دقيق برگزاري اين جشنواره هنوز مشخص نشده است.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com