پنجشنبه 30 فروردين 1403 13:13
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
ارسال كتاب به استان‌ها از اول آبان‌ماه آغاز مي‌شود چاپ
پس از برگزاري نمايشگاه متمركز كتاب در رامسر كه توسط مؤسسه منادي تربيت مجري برگزاري طرح 30 هزار نمايشگاه كتاب در 30 هزار مدرسه در اوايل شهريورماه براي كارشناسان استان‌ها برگزار شد از اول آبان‌ماه كتاب‌هاي انتخاب شده به استان‌ها ارسال مي‌شوند .
يوسف يعقوبي‌فر، مدير برگزاري 30 هزار نمايشگاه كتاب در 30 هزار مدرسه‌، گفت: در حال حاضر ناشران كتاب‌هايي را كه كارشناسان استان‌ها ‌انتخاب كرده‌اند‌ به ما تحويل مي‌دهند و اين كتاب‌ها در سالن مخصوص جمع‌آوري كتاب انبار مي‌شود.

وي در ادامه گفت: تا الان تقاضاي 3 ميليارد تومان كتاب توسط كارشناسان استان‌ها شده، ما اين تقاضا را به ناشران ارجاع مي‌دهيم و پس از اتمام سفارش‌ها ارسال كتاب‌ها را از اول آبان‌‌ماه به استان‌ها‌ آغاز مي‌كنيم، استان‌ها مي‌توانند، پس از تحويل كتاب هر زمان كه تمايل داشتند‌، نمايشگاه كتاب را در مدارس استانشان آغاز كند. 

يعقوبي‌فر در مورد مهلت برگزاري اين نمايشگاه گفت: استان‌ها فرصت دارند تا آخر آبان‌‌ماه، مصادف با پايان هفته كتاب طرح ملي 30 هزار نمايشگاه كتاب در 30 هزار مدرسه را در مدارس اجرا كنند.

رئيس برگزاري اين نمايشگاه‌ها در ادامه گفت: امسال نسبت به سال گذشته قدرت خريد و استقبال استا‌ن‌ها افزايش پيدا كرده، كارشناسان تنوع موضوعي كتاب‌ها را نكته مثبت و در مقابل ضعف كتاب در مقطع راهنمايي را ضعف اين نمايشگاه‌ها دانستند.

مشاور معاون آموزش و پرورش در پايان گفت: 26 آبان‌ماه در تالار فرهنگ تربيت معلم واقع در خيابان حافظ مراسم افتتاح نمادين 30 هزار نمايشگاه كتاب در 30 هزار مدرسه و تجليل از كتابداران و كتاب‌خوانان برتر با حضور جمعي از نمايندگان مجلس، وزير آموزش و پرورش و وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود

یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com