پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 03:35
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
دعوت در آستانه فروش300ميليوني چاپ
رشد  فروش کلی فیلم های روی پرده ، رسیدن دعوت به مرز 300 میلیون تومان و فروش 10 میلیونی آواز گنجشک ها در یک روز از نکات مهم فروش فیلم های اکران تهران در هفته سوم مهرماه 87 است .
رشد فروش کلي فيلم‌هاي روي پرده، رسيدن "دعوت" به مرز 300 ميليون تومان و فروش 10 ميليوني "آواز گنجشک‌ها" در يک‌ روز از نکات مهم فروش فيلم‌هاي اکران تهران در هفته سوم مهرماه 87 است.
"آواز گنجشک‌ها" هفتمين فيلم مجيد مجيدي و داستان کريم کارگر مزرعه شترمرغ است که به دلايلي اخراج مي‌شود و براي يافتن کاري ديگر به تهران مي‌رود، اما در اين کلانشهر با مسائلي عجيب و غريب مواجه مي‌شود. رضا ناجي، کامران دهقان، حامد آغازي، پويا صالحي، محمدرضا شيخي، شبنم اخلاقي و نشاط نظري بازيگران فيلم هستند. 
فيلمنامه ‌"آواز گنجشک‌ها" را مجيدي و مهران کاشاني نوشته‌اند و ديگر عوامل عبارتند از مشاور فيلمنامه: سيدناصر هاشم‌زاده، مدير فيلمبرداري: تورج منصوري، صدابردار: يدالله نجفي، طراح گريم: سعيد ملکان، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادايماني، مدير توليد: کامران مجيدي، عکاس: علي تبريزي و تهيه‌کننده: م. مجيدي.
نامزدي دريافت سيمرغ بلورين در يازده رشته، دريافت چهار سيمرغ در بيست و ششمين جشنواره فجر و کسب جايزه خرس نقره‌اي از جشنواره برلين براي رضا ناجي بازيگر فيلم که براي نخستين بار در تاريخ سينماي ايران روي داده، از مهمترين دستاوردهاي فيلم است. اين فيلم همچنين به عنوان نماينده سينماي ايران در اسکار هشتاد و يکم انتخاب شد. 
"آواز گنجشک‌ها" از چهارشنبه دهم مهر در گروه سينمايي استقلال اکران شد و پس از 11 روز نمايش در 14 سينما 800/988/64 تومان فروش کرد. بيشترين فروش روزانه فيلم پنجشنبه 18 مهر 000/909/10 تومان بوده که نسبت به هفته گذشته حدود 000/000/3 تومان رشد فروش روزانه داشته است. 
"کنعان" سومين فيلم ماني حقيقي و داستان زوج مينا و مرتضي است که تصميم گرفته‌اند پس از 10 سال از هم جدا شوند. آنها مي‌خواهند طلاقشان را رسمي کنند، اما بازگشت ناگهاني آذر خواهر مينا شرايط را تغيير مي دهد. محمدرضا فروتن، ترانه عليدوستي، افسانه بايگان و بهرام رادان بازيگران اصلي فيلم هستند. 
از ديگر بازيگران مي‌توان به نقي سيف‌جمالي، حسن معجوني، امير نصيري يکتا، شيرين زنگنه، محسن شاه‌ابراهيمي،عاطفه تنهايي و آزيتا رايجي و همچنين نويسندگان فيلمنامه: حقيقي و اصغر فرهادي، مدير فيلمبرداري: حسن کريمي و تدوينگر: مستانه مهاجر اشاره کرد. "کنعان" محصول هدايت فيلم است. 
"کنعان" در بخش مسابقه سينماي ايران و بين‌الملل جشنواره فجر و جشن خانه سينما حضور داشت. اين فيلم از چهارشنبه دهم مهرماه در گروه سينمايي آزادي اکران شد و پس از 11 روز نمايش در 16 سينما 200/791/142 تومان فروش کرد. بيشترين فروش روزانه فيلم جمعه 19 مهر 500/398/20 تومان بود که نسبت به هفته گذشته حدود 000/373 تومان رشد فروش روزانه داشته است. 
"سه زن" دومين فيلم منيژه حکمت پس از "زندان زنان" و روايتگر قصه سه نسل از زنان جامعه است که يکديگر را گم کرده‌‌ و در جستجو براي يافتن پيوندهاي گمشده يکديگر را بازمي‌يابند. نيکي کريمي، مريم بوباني، پگاه آهنگراني، رضا کيانيان، بابک حميديان، صابر ابر، آتيلا و ستاره پسياني از بازيگران اين فيلم هستند. 
اين فيلم به نويسندگي نغمه ثميني محصول سال 85 است که آنونس آن را سامان مقدم ساخته و در جشنواره‌هاي متعدد خارجي حضور پيدا کرده است. "سه زن" از چهارشنبه دهم مهرماه در گروه سينمايي عصر جديد اکران شد و پس از 11 روز نمايش در 16 سينما 300/620/71 تومان فروش کرد. 
بيشترين فروش روزانه فيلم جمعه 14 مهر 500/564/10 تومان بوده که نسبت به هفته گذشته حدود 000/300/1 تومان رشد فروش روزانه داشته است. 
"دعوت" ساخته ابراهيم حاتمي‌کيا در حوزه سينماي اجتماعي قرار دارد و روايتي اپيزوديک از واکنش زوج‌هاي مختلف در مواجهه با مسئله سقط جنين است. محمدرضا فروتن، مهناز افشار، کتايون رياحي، مريلا زارعي، گوهر خيرانديش، ثريا قاسمي، رضا بابک، سيامک انصاري، فرهاد قائميان، سحر جعفري جوزاني، آناهيتا نعمتي، نگار فروزنده، سارا خوئيني‌ها و محمدرضا شريفي‌نيا بازيگران فيلم هستند.
اين فيلم از چهارشنبه سوم مهرماه در گروه سينمايي آفريقا با يک سينما آغاز کرد که از دهم مهر سينماهاي ديگر هم به آن اضافه شد. "دعوت" پس از 18 روز نمايش در 17 سينما 100/472/284 تومان فروش داشت. بيشترين فروش روزانه فيلم جمعه 19مهر 400/913/38 بوده که نسبت به هفته گذشته حدود 000/500/3 تومان رشد فروش روزانه داشته است. 
"نسکافه داغ داغ" ساخته علي قوي‌تن، يک موزيکال خانوادگي و داستان زني است که به گويندگي برنامه‌هاي عروسکي علاقه دارد، اما همسرش که يک کارخانه عروسک‌سازي را اداره مي‌کند، با او مخالف است. زنده‌ياد خسرو شکيبايي، يکتا ناصر، افسانه چهره‌آزاد، داود اکرميان، السا فيروزآذر، بابک نوري، آيه ابراهيمي، بيتا سحرخيز، جلال‌الدين معيريان، صبا حاج‌اسحاق و کورش يونسي بازيگران فيلم هستند.
از عوامل توليد فيلم مي‌توان به تهيه‌کننده، نويسنده و کارگردان: ع. قوي‌تن، مجري طرح و مدير توليد: داريوش بابائيان، مدير فيلمبرداري: علي اللهياري، طراح گريم: ج. معيريان، صدابردار و صداگذار: فرهاد ارجمندي، آهنگساز: حميدرضا صدري و روابط عمومي: مسعود نجفي اشاره کرد. 
"نسکافه داغ داغ" از چهارشنبه سوم مهرماه در گروه سينمايي قدس اکران شده و پس از 19 روز نمايش در 14 سينما 500/002/43 تومان فروش داشته است. بيشترين فروش روزانه فيلم جمعه 19 مهر 300/542/3 تومان بوده که نسبت به هفته گذشته حدود 000/200 تومان رشد فروش روزانه داشته است. 
"فرزند خاک" سومين فيلم محمدعلي باشه‌آهنگر پس از "نيمه گمشده" و "نبات داغ" است. اين فيلم از توليدات سازمان توسعه سينمايي سوره حوزه هنري است و داستان زني به مينا را روايت مي‌کند که براي بازگرداندن جسد شوهرش که در خاک عراق تبديل به يک امامزاده شده، پاي در راه سفر مي‌گذارد. مهتاب نصيرپور، شبنم مقدمي، حميد ابراهيمي، قاسم زارع، حسين آهنگر و ... از بازيگران فيلم هستند. 
"فرزند خاک" بر اساس فيلمنامه‌اي از محمدرضا گوهري ساخته شده و از آثار تحسين‌شده بيست و ششمين جشنواره فجر بود که موفق به دريافت سيمرغ زرين نگاه ملي و سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مکمل زن شد. سيمرغ بلورين فيلمنامه بخش معناگرا سينماي بين‌الملل و لوح تقدير مسابقه راه انبيا ديگر جوايز اين فيلم است. اين فيلم از چهارشنبه 16 مردادماه در گروه سينمايي استقلال اکران شد و پس از 65 روز به نمايش در 4 سينما ادامه مي دهد با فروش کل 700/758/113 تومان. 
"بوينس آيرس" ساخته آدريان کاراتانو محصول 2006 آرژانتين و داستان يک بازيکن فوتبال است که از سوي دولت آرژانتين ربوده شده و به بازداشتگاه مي‌ر‌ود. بعد از چند ماه شکنجه او به همراه سه مرد جوان ديگر نقشه فرار را طراحي مي‌کنند.
اين فيلم اثري اجتماعي سياسي و تاريخ‌نگار است و سعي دارد از طريق واکاوي شخصيت‌هاي بازمانده از فاجعه‌اي انساني، لايه‌هاي مختلف اين واقعه را مرور کند. در "بوينس آيرس" رودريگو دلاسرنا، پابلو اچاري و نازانو کاسرو بازي کرده‌اند.
"بوينس آيرس" از چهارشنبه 13 شهريور به صورت تک‌سانس با صداي اصلي و زيرنويس فارسي به نمايش درآمده و پس از 24 روز نمايش در يک سينما با فروش کل 000/604/1 تومان با اکران خداحافظي کرد.

یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com