پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 07:26
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
ژاپن ارائه دهنده بهترين خدمات اينترنتي جهان چاپ
کشورهاي سوئد، هلند، ليتواني و کره جنوبي نيز بهترين خدمات اينترنتي در جهان را به کاربران خود ارايه مي‌دهند و سرعت اتصال به اينترنت در آنها از حداقل‌هاي تعيين شده براي اين مطالعه بيشتر است.
کشورهاي سوئد، هلند، ليتواني و کره جنوبي نيز بهترين خدمات اينترنتي در جهان را به کاربران خود ارايه مي‌دهند و سرعت اتصال به اينترنت در آنها از حداقل‌هاي تعيين شده براي اين مطالعه بيشتر است.

همكاران سيستم - بر اساس نتايج حاصل از يک مطالعه جديد، سرعت خطوط پهن‌باند اينترنت در بريتانيا، ايتاليا، اسپانيا و ديگر کشورها مطابق با افزايش درخواست کاربران براي ابزارها و سرويس‌هاي ويديويي اينترنتي رشد نكرده است.

اين مطالعات که توسط شرکت سيسکو (Cisco Systems) انجام شد، ميزان سرعت خطوط پهن‌باند اينترنتي را در 42 کشور مورد مطالعه قرار داد.
اين در حالي است که شرکت‌ها براي بررسي‌هاي تحقيقاتي و آماري درباره وضعيت زيربنايي اينترنت در کشورها، معمولا نرخ نفوذ اينترنت بين کاربران را مورد مطالعه قرار مي‌دهند.

فرناندو گيل دو برنابه(Fernando Gil de Bernabé) مدير مرکز راهکارهاي تجاري اينترنت در شرکت سيسکو گفت: «بايد توجه داشت که کيفيت اتصال به خطوط پهن‌باند اهميت فراواني دارد، زيرا نشان مي‌دهد که کاربران با چه سرعتي مي‌توانند از پهناي باند خود براي بارگذاري و استفاده از سرويس‌هاي ويديويي، تصويري و موسيقي و ديگر ابزارهاي اينترنتي استفاده کنند».
خطوط پهن‌باند کند به اين معني است که فناوري شرکت‌ها توانايي لازم را ندارد و زيرساخت‌هاي آن‌ها براي ارايه خدمات اينترنتي بايد به‌روز شود.

در هر يک از اين کشورها، مهم‌ترين شاخص بر پايه سرعت انتشار يک فايل در اينترنت و بارگذاري فايل‌ها استوار بود. همچنين، زمان سپري شده براي درخواست کاربران و به دنبال آن، ارسال سيگنال به منظور ارتباط با سرور ديگر و يا برقراري ارتباط کامل از طرف کاربر نيز در اين شاخص‌ها مورد مطالعه قرار گرفت.

اين شاخص‌ها نشان مي‌داد که زيرساخت‌هاي موجود در کشورهاي مختلف، نسبت به استانداردهاي تعريف شده براي استفاده از اينترنت پرسرعت، کاربران خود را با چه کيفيتي به اينترنت متصل مي‌کنند.
طبق اين استانداردها، در حال حاضر سرعت بارگذاري بايد 7/3 مگابيت بر ثانيه، سرعت انتشار يک فايل روي اينترنت يک مگابيت بر ثانيه و مدت تاخير براي پاسخگويي کمتر از 95 ثانيه باشد.

در اين مطالعات مشخص شد که کشورهاي بريتانيا، ايتاليا، اسپانيا، کانادا، يونان، استراليا، ايرلند، برزيل، چين و هند اينترنت را با کيفيت ياد شده در اختيار کاربران خود نمي‌گذارند.
بر اساس نتايج بدست آمده از اين مطالعات، پيش‌بيني شده است که طي سه تا پنج سال آينده نياز کاربران براي اتصال به اينترنت به سرعت‌هاي 25/11 مگابيت در ثانيه براي بارگذاري، 5 مگابيت در ثانيه براي انتشار و کمتر از 60 ثانيه زمان تاخير خواهد رسيد.

اين طور که مطالعات حاضر نشان داده است، در حال حاضر تنها کشور ژاپن اينترنت را با کيفيت فراتر از استاندارد در اختيار کاربران خود مي‌گذارد.
کشورهاي سوئد، هلند، ليتواني و کره جنوبي نيز بهترين خدمات اينترنتي در جهان را به کاربران خود ارايه مي‌دهند و سرعت اتصال به اينترنت در آنها از حداقل‌هاي تعيين شده براي اين مطالعه بيشتر است.

اين مطالعات بر پايه اطلاعاتي که از سايت اينترنتي Speedtest.net جمع‌آوري شد، صورت گرفته است و سرعت انتشار فايل‌ها روي اينترنت، بارگذاري و زمان تاخير براي پاسخ‌گويي به درخواست کاربر را از کامپيوترهاي شخصي به سرورها مورد مطالعه قرار داده است.

سايت اينترنتي Speedtest.net اطلاعاتي نظير کشور کاربران، مراکز عرضه کننده خدمات اينترنت و سرعت اينترنت را در خود ذخيره مي‌کند.

یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com