جمعه 31 فروردين 1403 23:57
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
700 ناشر در نمايشگاه کتاب مازندران حضور مي‌يابن چاپ
هم‌زمان با دوم شهريورماه، بزرگترين رويداد فرهنگي استان مازندران در اين استان رقم مي‌خورد
به نقل از روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران، محمداسماعيل امامزاده، مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران، با اعلام اين خبر گفت: پس از برگزاري نخستين نمايشگاه بزرگ کتاب که سال گذشته با استقبال بيش از 400 هزار نفر از اهالي مازندران روبه رو شد، دومين نمايشگاه بزرگ کتاب با حضور 700 ناشر و در قالب 300 غرفه، دوم تا هشتم شهريورماه در ساري برپا مي‌شود.

وي افزود: بر اساس آمار اعلام شد از سوي موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي کشور، نمايشگاه بزرگ کتاب مازندران در سال گذشته پس از نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، از نظر تبليغات، اطلاع‌رساني، فروش کتاب و استقبال علاقه‌مندان، رتبه دوم را کسب کرد.

امامزاده اظهار داشت: کتاب‌هاي عرضه شده در اين نمايشگاه، از تخفيف 20 درصدي برخوردار خواهند بود. همچنين بن‌هاي عرضه شده نيز با تحفيف 20 درصدي همراه است. با اين حساب، مراجعان با در اختيار داشتن بن خريد كتاب، از 40 درصد تخفيف بهره‌مند مي‌شوند.

وي خاطرنشان كرد: هر يک از افراد حقيقي مي‌توانند تا سقف 150 هزار ريال بن کتاب خريداري کنند و دستگاه‌هاي دولتي و مجموعه‌هاي غير دولتي نيز براي دريافت مبالغ بيشتر مي‌توانند تقاضاي خود را به صورت مکتوب به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران اعلام کنند.

وي با اشاره به جايگاه اين رويداد در ترويج فرهنگ مطالعه و علاقه‌مندي مردم استان به کتابخواني، از تمام دستگاه‌ها، رسانه‌ها و چهره‌هاي فرهنگي و علمي استان خواست تا اين اداره کل را در برگزاري نمايشگاه ياري کنند.

یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com