شنبه 1 ارديبهشت 1403 01:56
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
30 نمايشگاه كتاب در 30 دانشگاه ايران چاپ
برنامه‌هاي معاونت فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در هفته كتاب، اعلام شد. برگزاري 30 نمايشگاه كتاب در 30 دانشگاه و تجهيز كتابخانه‌‌هاي خانه‌هاي فرهنگ دانشجويي از مهم‌ترين اين برنامه‌ها هست
رقيه نعمتي، كارشناس ارتباطات و همكاري‌هاي فرهنگي اداره‌كل امور فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در گفت‌وگو يي با  اعلام اين خبر اظهار داشت: وزارت علوم از مدت‌ها پيش با نزديك شدن به هفته كتاب و با هدف ارتقاي فرهنگ كتاب و كتابخواني برنامه‌ريزي‌هاي مدوني را براي اجرا در اين هفته فرهنگي پيش‌بيني كرده است.
 
 وي ادامه داد: چاپ كتابي با عنوان «آثار ادبي دانشجويان در زمينه شعر انقلاب» به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران از طرح‌هاي اولويت‌دار در اين زمينه است.
 
 نعمتي با اشاره به برپايي30نمايشگاه كتاب در 30 دانشگاه كشور، افزود: علاوه بر اين برنامه، با همكاري ناشراني چون سمت، جنگل، اميركبير و معاونت فرهنگي وزارت ارشاد در 25 دانشگاه كشور نمايشگاه‌هاي كتاب برپا خواهد شد.
 
 وي با بيان اين‌كه كتاب‌هاي اين نمايشگاه با تخفيف‌هاي 20 تا 40 درصد به فروش خواهد رسيد،‌ توضيح داد: تجهيز كتابخانه‌هاي خانه‌هاي فرهنگ دانشجويي از ديگر اولويت‌هاي برنامه‌‌‌هاي وزارت علوم است كه در هفته كتاب اجرايي مي‌شود.
 
 نعمتي افتتاح پنل‌هاي جديد تازه‌هاي كتاب را ديگر اتفاق خجسته هفته كتاب نام برد و گفت: اين پنل‌ها كه به صورت ويترين در محل ثابتي در دانشگاه‌ها تعبيه شده‌اند، به منظور آشنايي دانشجويان با تازه‌ترين كتاب‌هاي دانشگاهي پيش‌بيني شده است.
 
 وي افزود: پيش از اين، طرح پنل تازه‌هاي كتاب در دانشگاه‌هاي تهران اجرا شده بود كه اكنون، پنج دانشگاه ديگر در سطح كشور براي اجراي آن انتخاب شده‌اند.
 
 شانزدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران 21 تا 28 آبان ماه سال جاري برگزار مي‌شود

یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com