چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 12:25
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
رويکرد دولت نهم، رويکرد به قرآن و مسجد است چاپ
محمدحسين صفارهرندي، در ديدار با مسوولان و اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کهگيلويه و بويراحمد گفت :خط مشي دولت نهم، خط مشي قرآني است، نه به اين معنا كه تاكتيكي خاص به كار گرفته شود، بلكه عملكرد و استراتژي اين دولت است؛دولتي که خود را شاگرد ولايت فقيه مي‌داند
به نقل از روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، محمدحسين صفارهرندي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، امروز در ديدار با مسوولان و ده‌ها نفر از اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: عملكرد قرآني و مسجدي نه يک طرح تاکتيکي و نه وسيله و ابزاري است که دولت نهم با استفاده از آن بخواهد راه سيطره خود و حضورش را پيدا کند.

وي ادامه داد: عمكرد اين دولت براي بازگشت به ارزش‌هاي اسلام، عملكردي تاکتيکي نيست، بلکه خط مشي اين دولت است، دولتي که خود را شاگرد ولايت فقيه مي‌داند.

صفار هرندي خطاب به مسوولان و اعضاء کانون‌هاي مساجد گفت: عده‌اي خود را به تجاهل و تغافل زده‌اند، چشم خود را بر دين بسته‌اند و فقط به صورت حرفه‌اي عادت کرده‌اند نق بزنند و اهداف دولت نهم را زير سؤال ببرند و برخي‌ها ،ارزش‌يابي را بهانه کردند تا از اين راه نان بخورند و به دولت ضربه بزنند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به رويکرد عميق دولت نهم نسبت به قرآن و مسجد گفت: زماني وجود داشت كه اجازه ساخت مسجد را هم در اين كشور نمي‌دادند، ولي خوشبختانه امروز آن وضعيت دگرگون شده   و اين اقدام با رويکرد به قرآن و مسجد تغيير پيدا كرده است.

به گفته وي اگر با استفاده از امكانات و فرصت‌هاي امروز بخواهيم آينده را سامان دهيم، با استفاده از مسجد و قرآن مي‌توانيم اين كار را به سرانجام برسانيم. از اين رو اين رويکرد، استراتژي مناسبي براي دولت محسوب مي‌شود كه استراتژي خود را حول محور قرآن قراردهد و اين خط مشي براي هر دولتي که سر کار بيايد، اجتناب ناپذير است.

یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com