پنجشنبه 30 فروردين 1403 17:13
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
نمايشگاه كتاب قم در آغاز دهه فجر برگزار مي شود چاپ
Image
مايشگاه كتاب قم از دهم تا هفدهم بهمن ماه در مجتمع امام خميني استان قم برپا مي شود. دراين نمايشگاه، با توجه به محدوديت مكان، اولويت با ناشران فعال حوزه دين است و در كنار آن از ناشراني كه كتاب‌هاي عمومي و تخصصي در زمينه كودك و نوجوان، كشاورزي، حقوق، فني، مهندسي و زبان منتشر كرده اند، دعوت شده است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، حجت‌الاسلام احمد شرفخاني، مسئول ستاد برگزاري نمايشگاه سراسري كتاب استان با بيان اين مطلب افزود: هدف از برپايي اين نمايشگاه، ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني، ارائه تازه‌هاي نشر، تشويق عموم براي قرار دادن كتاب در سبد خريد خانواده و در دسترس قرار دادن كتاب‌هاي مفيد براي خريد عموم به خصوص طلاب و دانشجويان است.

وي تعداد غرفه‌هاي نمايشگاه را 120 غرفه عنوان و تصريح كرد:
كتاب‌ها با 40 درصد تخفيف در نمايشگاه عرضه خواهد شد كه 20 درصد آن به عنوان يارانه خريد كتاب از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و 20 درصد تخفيف خريد از نمايشگاه توسط ناشران منظور مي‌شود.

وي با اشاره به ارگان‌ها و نهادهاي مشاركت كننده در برپايي اين نمايشگاه گفت: نمايشگاه سراسري كتاب با پي‌گيري معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود و برنامه‌هاي اجرايي نمايشگاه به عهده مؤسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ايران است.

شرفخاني درباره اطلاع‌رساني برپايي نمايشگاه و دعوت از ناشران اظهار داشت: براي ثبت‌نام ناشران از طريق ارسال پيامك و درج آگهي در مطبوعات سراسري اقداماتي صورت گرفته و براي مراحل بعدي برنامه‌هايي چون پخش تيزر، پوستر و بنر در نظر گرفته شده است.

وي تعداد ناشران استان قم را 760 ناشر برشمرد و تصريح كرد: ناشران استان براي شركت در نمايشگاه بايد حدوداً چهل عنوان كتاب به چاپ رسانده باشند كه به تأييد اداره كل رسيده و اعلام وصول آنها درخانه كتاب ثبت شده باشد.

معاون فرهنگي و هنري اداره كل با اشاره به فعاليت‌هاي جنبي نمايشگاه سراسري كتاب گفت: برپايي غرفه‌اي با عنوان اتحاد ملي و انسجام اسلامي كه شامل مقالات و كتاب‌هايي كه در اين باره به چاپ رسيده است، انتشار نشريه داخلي و برپايي غرفه كودكان به منظور ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني از برنامه‌هاي جنبي نمايشگاه است.

شرفخاني افزود: سال گذشته ناشران استان درباره پيامبر اعظم كتاب‌هايي را چاپ كرده بودند كه در نمايشگاه كتاب طي همايشي تحت عنوان همايش كتاب سال پيامبر اعظم(ص) برگزار مي‌شود و از ناشران و مؤلفان برگزيده تجليل به عمل مي‌آيد
.

یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com