سه شنبه 28 فروردين 1403 08:30
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
نمايشگاه‌هاي کتاب در چند سال اخير شتاب بيشتري داشته است چاپ
معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در آيين گشايش يکصد و بيست و ششمين نمايشگاه کتاب استاني در اردبيل با تاکيد بر ضرورت تداوم برگزاري نمايشگاه‌هاي کتاب در استان‌ها گفت: برگزاري نمايشگاه‌هاي کتاب در چند سال اخير با شتاب بيشتري همراه بوده است.
به نقل از روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل، معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي که در جمع ناشران و خادمان فرهنگ مکتوب، آيين افتتاحيه يکصد و ششمين نمايشگاه کتاب استاني در اردبيل سخن مي‌گفت،  طليعه سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را فرصتي براي بازکاوي و باز‌شناسي انقلاب شکوهمند اسلامي اعلام کرد و گفت‌: نکوداشت 30 سال عظمت‌، ابهت و عزت انقلاب اسلامي يک وظيفه همگاني است.

محسن پرويز با گرامي‌داشت ياد و خاطره شهداي هفتم تير و بزرگداشت مقام والاي شهيد دکتر بهشتي و يادمان صديق انقلاب، اظهار داشت: شهداي هفتم تير براي صيانت از اسلام و انقلاب اسلامي جانشان را بر طبق اخلاص گذاشتند و عاشقانه و مظلومانه از آرمانهاي امام راحل دفاع کردند.

معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نقش وظيفه بزرگترها را در قبال تبيين ارزشهاي معنوي انقلاب اسلامي براي نسل سوم انقلاب خطير دانست و با اشاره به تفاوت انقلاب با انقلابهاي ديگر جهان گفت: به رغم حصر اقتصادي و تهاجمات نظامي و فرهنگي، ما  طي اين 30 سال شاهد توسعه و شکوفايي کشور در همه زمينه‌ها بوده‌ايم.

وي با اشاره به همراهي و همگامي مسوولان با مردم اظهار داشت: مسوولان ما زندگي مشابهي مثل بقيه مردم دارند.

محسن پرويز افزود: خدمت به مردم بايد فقط بخاطر خدا و براي کسب رضاي الهي باشد.

معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در بخش ديگر مطالب خود، يارانه را يکي از مشکلات اقتصادي دانست و با اشاره به توجه ويژه دولت نهم به مقوله يارانه گفت: پيش از اين يارانه‌هاي فرهنگي مورد غفلت قرار گرفته بود. يارانه‌اي که براي حوزه فرهنگ مکتوب اختصاص يافته بود، جهت‌گيري مناسبي نداشت.

وي گفت: همه ناشران و اصحاب قلم از نوع توزيع يارانه‌هاي کاغذ ناراضي بودند و جهت‌گيري توزيع يارانه را در دولت نهم تغيير داديم تا اين نوع حمايت‌ها بيشتر به سود ناشران باشد تا واسطه گران و دلالان فرهنگي.

محسن پرويز با اعلام حمايت از برگزاري نمايشگاه‌هاي کتاب در زمان و مکان ثابت در اردبيل، از حضور ناشران کشورهاي حوزه درياي خزر و آسياي ميانه در نمايشگاه اردبيل و استان‌هاي هم‌جوار استقبال کرد.

يکصد و بيست و ششمين نمايشگاه کتاب استاني به همت معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، موسسه نمايشگاههاي فرهنگي کشور، استانداري و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل از هشتم تا چهاردهم تيرماه 87 در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين المللي داير خواهد بود.

یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com