شنبه 22 ارديبهشت 1403 06:48
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
تقدير از پوران درخشنده در جشنواره بين المللي فيلم كودك و نوجوان همدان چاپ
هم‌زمان با ميلاد حضرت فاطمه زهراء (س) و روز زندر حاشيه جشنواره‌ فيلم كودكان و نوجوانان از پوران درخشنده كارگردان سينماي ايران به نمايندگي از زنان حاضر در جشنواره تقدير شد .

هم‌زمان با ميلاد حضرت فاطمه زهراء (س) و روز زن و  در حاشيه جشنواره‌ فيلم كودكان و نوجوانان از پوران درخشنده كارگردان سينماي ايران به نمايندگي از زنان حاضر در جشنواره تقدير شد.

به گزارش روابط عمومي اداره  كل فرهنگ وارشاد اسلامي استان همدان در آخرين شب از برگزاري بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان در  ضيافت شامي كه از سوي استاندار همدان دكتر مرادي در هتل بوعلي همدان بر پا  گرديد از پوران درخشنده  تقدير گرديد و همچنين يكي از داوران زن بخش بين‌الملل «ماريان ردپت» از كشور زلاندنو هديه‌اي دريافت نمود .

استاندار همدان در سخناني برپايي جشنواره كودك در همدان را هديه خدا به مردم اين شهر دانست واظهار داشت : اين جشنواره در همدان نقطه عطف بوده وخواهد بود . وي ادامه داد: برنامه‌هاي هنري و آموزشي اين جشنواره در زندگي مردم جا پيدا كرده و اين ارتباط تنگاتنگ سينما با زندگي مردم باعث شده است، سينما به زندگي مردم راه‌يافته و فضاي خانوادگي اصيل در همدان شكل بگيرد.

استاندار همدان به هنرمندان حاضردر جلسه گفت : از اين‌كه شور و نشاط به استان ما مي‌آوريد نهايت سپاسگذاري را داريم و اميدوارم لبخند شادي بر لبان كودكان نقش ببندد و بتوانيم با سينما روزهاي سرافرازي را بيشتر رقم بزنيم. در ادامه اين برنامه يكي از دوران خارجي بخش بين‌الملل به دعوت امير اسفندياري به روي سن آمد و با قدرداني از مهمان‌نوازي همداني‌ها اظهار داشت: استعداد و نبوغ زيادي در كودكان وجود دارد و اين فستيوال جايي براي تبادل اين استعدادها است و برپايي اين جشنواره در شهر تاريخي همدان بسيارمهم است  . سيروس حسن‌پور هم به نمايندگي از داوران ايراني سخناني را مطرح كرد.  سپس داوران بخش بين‌الملل و سينماي ايران بيست‌ودومين جشنواره فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان توسط امير اسفندياري معرفي شدند.

از جمله افراد حاضر در اين جلسه ميتوان به :محمدرضا جعفري جلوه معاون سينمايي، مجيد شاه‌حسيني مديرعامل بنياد سينمايي فارابي و هنرمنداني چون رسول صدرعاملي، پوران درخشنده، شاپور قريب، محسن دامادي، مينو فرشچي، فريدون حسن‌پور، جلال مقامي، علي شاه‌حاتمي، محمد درمنش، حجت‌اله سيفي، افشين زينوري، اكبر منافي و رضا ناجي اشاره نمود
یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com