شنبه 1 ارديبهشت 1403 13:30
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
نمايشگاه كتاب استانبول با نگاهي تازه چاپ

بيست و نهمين دوره نمايشگاه استانبول امسال از 30 اكتبر (8 آبان) آغاز به كار مي‌كند و تا 7 نوامبر به كار خود در «توياپ» ادامه مي‌دهد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) و به نقل از ورلد بولتن، اين نمايشگاه امسال از ويژگي‌هاي خاصي برخوردار است و براي نخستين بار غرفه‌اي به ارائه كتاب‌هاي عتيقه و قديمي استانبول اختصاص مي‌يابد.

به اين ترتيب بازديدكنندگان از نمايشگاه و دوستداران كتاب،فرصتي استثنايي خواهند داشت تا از نزديك كتاب هاي چاپي قديمي، دست‌نوشته هاي ترك هاي عثماني و برخي زبان هاي خارجي، نخستين نسخه هاي خطي با دستخط نويسندگان قديمي،روزنامه هاي قديمي، كتاب هاي كميك و... را ببينند و حتي خريداري كنند. 

امسال 14 فروشنده كتاب هاي قديمي از استانبول در غرفه اي وي‍ژه حضور خواهند داشت. 

اين نمايشگاه ويژگي ديگري نيز دارد و در طول سه دهه برگزاري نمايشگاه، براي نخستين بار يك ميهمان افتخاري براي اين رويداد فرهنگي در نظر گرفته شده و اسپانيا كانون توجه اين نمايشگاه قرار خواهد گرفت و نويسندگان و مترجمان اسپانيايي حضوري پررنگ دارند. 

در اين نمايشگاه همچنين بر آثار يك نويسنده خاص تمركز مي شود كه امسال قرعه به نام «دوغان كوبان»،نويسنده،دانشمند و معمار بزرگ ترك افتاده و جلسات بحث و بررسي،مصاحبه و...درباره آثار اين نويسنده برپا مي شود. 

شعار امسال اين نمايشگاه«استانبول را بخوان» است و نويسندگان، شعرا، روزنامه نگاران و پژوهشگران ترك و خارجي كه درباره استانبول به عنوان پايتخت فرهنگي اروپا در سال 2010 مطالبي نگاشته‌اند،در آن حضوري فعال دارند. 

قرار است 550 ناشر داخلي و خارجي و موسسات غيردولتي در اين رويداد فرهنگي حضور يابند. 

اين نمايشگاه كه بزرگ ترين رويداد فرهنگي براي گردآمدن نويسندگان و فعالان نشر تركيه است،با همكاري مجمع ناشران تركيه هر سال برگزار مي‌شود.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com