جمعه 31 فروردين 1403 18:37
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
برگزاري كارگاه تخصصي نشر با مشاركت نمايشگاه فرانكفورت چاپ

دومين كارگاه تخصصي نشر با مشاركت اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران و نمايشگاه بين‌المللي كتاب فرانكفورت با موضوع «مديريت موسسه انتشاراتي مدرن» از يكشنبه (نهم آبان ماه) به مدت سه روز متوالي برگزار مي‌شود.

رييس كميسيون آموزش اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: اين كارگاه در سه روز پيش‌بيني شده است كه در روز نخست، همايش تخصصي نشر با حضور 80 نفر از مديران موسسه‌هاي انتشاراتي برپا مي‌شود.

فتح‌الله فروغي افزود: در اين همايش موضوعاتي مانند نگاهي به بازار كتاب آلمان، راهكارهاي هدايت موسسه مدرن، پژوهش در بازار و برنامه‌ريزي، بازاريابي و روابط‌ عمومي بررسي مي‌شود.

وي با اشاره به روزهاي دوم و سوم اين كارگاه اظهار داشت: در اين كارگاه كه با حضور 25 نفر از شركت‌كنندگان همايش تخصصي نشر همراه است، مباحث نظري در قالب گروه‌هاي كاري، مشابه‌سازي مي‌شوند.

فروغي تصريح كرد: شركت در برنامه سه روزه براي تمام ناشران كتاب آزاد است و ثبت‌نام نهايي بر اساس اولويت اعضاي اتحاديه ناشران و تقدم در ثبت‌نام انجام مي‌شود.

وي با بيان اين كه سه تن از مديران و فعالان حوزه نشر آلمان اداره اين كارگاه را به عهده دارند، ادامه داد: مديران انتشارات‌هاي «آلبرشت كناوس» و «كونست اند رايزه» و همچنين نماينده نمايشگاه بين‌المللي فرانكفورت، اداره كارگاه را به عهده دارند.

رييس كميسيون آموزش اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران در بخش ديگر سخنان خود به هزينه‌هاي اين كارگاه اشاره كرد و يادآور شد: علاقه‌مندان بايد براي شركت در همايش تخصصي نشر در روز نخست مبلغ 750 هزار ريال و برنامه سه روزه نيز دو ميليون و 550 هزار ريال پرداخت كنند.

فروغي خاطرنشان كرد: به شركت‌كنندگان در همايش تخصصي نشر، گواهينامه با تاييديه مشترك بخش آموزش نمايشگاه بين‌المللي فرانكفورت و اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران داده مي‌شود.

نخستين كارگاه تخصصي نشر، آذر ماه سال گذشته با مشاركت اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران و نمايشگاه بين‌المللي كتاب فرانكفورت با حضور 30 نفر از مديران موسسات انتشاراتي تهران برگزار شد.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com