پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 19:16
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
نمايش قطورترین کتاب جهان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت چاپ

 

قطورترین کتاب جهان يكي از كتاب‌هاي استثنايي است که به بخش کودک تعلق دارد و در نمايشگاه كتاب فرانكفورت به نمايش درآمده است.

حدود 40 هزار کودک 50560 صفحه این کتاب را با استفاده از تخیلات و به دست خود طراحی و خلق کرده‌اند. نسخه‌های چاپي این کتاب پس از انتشار به قیمت 9،990 یورو در کتابفروشی‌ها به فروش خواهد رسید.\به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، از ميان 100 هزار عنوان کتابي كه امسال در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به نمایش در‌می‌آید، یک كتاب منحصر به فرد و استثنایی، قطورترین کتاب جهان است که به بخش کودکان تعلق دارد و در همین بخش نیز به نمایش گذاشته شده است. حدود 40 هزار کودک پیش مدرسه‌ای و مدرسه‌ای ،50560 صفحه این کتاب را با استفاده از تخیلات و به دست خود طراحی و خلق کرده‌اند.
 
مجری این طرح «پتر رامساور» وزیر راه و ترابری دولت آلمان است. وزارت راه و ترابری آلمان هر سال اقدام به انتشار کتاب «الفبای ترافیک خیالی کاپیتان بلاوبر» می‌کند تا کودکان به شیوه ای آسان با قوانین ترافیک مانوس شوند. در نتیجه همه تصاویر و داستان‌هاي  قطورترین کتاب جهان مرتبط با قوانین عبور و مرور است.
 
«رامساور» در این زمینه اظهار داشت: روان‌شناسان حوزه ترافیک ما می‌توانند از این کار نتیجه ای با ارزش برای آموزش ایمنی جاده بگیرند. 

کاپیتان «بلاوبر» از محبوبترین شخصیت‌های برنامه های کودکانه شبکه «آ.آر.دی» است، که فروتنانه به این کتاب عنوان جهانی داده و معتقد است که کسی به این موضوع اعتراض نخواهد کرد. این درحالی است که ثبت این کتاب در کتاب رکوردها موسوم به گینس به عنوان قطورترین کتاب جهان، در پیش است و این مدرک پس از اندازه‌گیری رسمی این کتاب ، در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به مقامات اهدا خواهد شد. این گواهی را دکتر «آندآس شویر» معاون پارلمانی وزارتخانه تحویل خواهد گرفت. 

این رکوردشکنی از سوی بنیاد کتابخوانی و شمار بسیاری از ناشران حوزه کودکان حمایت می‌شود.

«هاینریش کرایبیش» مدیر عامل بنیاد کتابخوانی اعلام کرد: ما خوشحالیم که کودکان به عنوان نویسنده و تصویرگر با کتاب ارتباط برقرار مي‌كنند. به طور قطع کودکان نیز از این امر خوشحال می‌شوند. هر يک از آنان نيز یک گواهینامه دریافت می کنند که بر مبناي آن همکاری آن‌ها در این کتاب رکورددار تصدیق شده است. 

از آنجا که عرضه این کتاب 50 کیلویی برای عاشقان کتاب کار بسیار دشواری است، بنابر این، این اثر ادبی به طور کامل در یک سایت اینترنتی قابل دسترسی است و اگر کسی مایل به داشتن نسخه چاپی آن باشد، بايد بداند نسخه‌های این کتاب پس از انتشار به قیمت 9،990 یورو در کتابفروشی‌ها به فروش خواهد رسید.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com