جمعه 31 فروردين 1403 08:38
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو آغاز به کار کرد چاپ

 

 

نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو با ارائه بیش از 200 هزار عنوان کتاب و حضور60 کشور، امروز(چهارشنبه) آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از صدای روسیه، نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو امسال «بلاروس» را به عنوان میهمان افتخاری انتخاب کرده است. کتاب های ارائه شده از بلاروس دارای امتیاز ویژه‌ای در طول نمایشگاه کتاب هستند. 

"ولادیمیر گریگوریو" معاون رییس نشر و مکاتبات توده مردم و رییس کمیته نمایشگاه کتاب گفت : ما در نظر داشتیم تا در این نمایشگاه از پیشتازان غربی و متخصصان شرقی که چهره‌های سرشناس و برجسته‌ای بودند و در میان نویسندگان معتبر و بزرگ جاي داشتند، دعوت به عمل آوریم و هدفمان از این برنامه کانون توجه قرار دادن ناشران روسی و ایجاد زمینه ای برای پیشرفت بیشتر نویسندگان روسی در عرصه فعالیت های بین المللی بود تا زمینه فروش کتاب آنها به کشورهای خارجی نیزفراهم شود. 

متاسفانه این برنامه به خاطر عدم کیفیت در ترجمه ها معلق ماند و با این ایده بانیان این نمایشگاه در اولین کنگره بین‌المللی مترجمان که با حضور 75 ناشر از 25 کشور برگزار شد ، شرکت کردند. 

وی افزود: بلاروس در نظر دارد تا صنعت کتاب،ناشران و کتاب های تازه‌اش رادر این نمایشگاه ارائه دهد. با توافقنامه‌ای که بین روسیه و بلاروس در طول نمایشگاه کتاب مسکو به امضا خواهد رسید، به دلیل اینکه بسیاری از ناشران مسکو از امکانات چاپ بلاروسی ها استفاده می‌کنند کتاب‌هایی که در مسکو منتشر شده‌اند می توانند در بلاروس نیز بدون هیچ محدودیتی فروخته شود. 

در این نمایشگاه ، بلاروس کتاب های منحصر به فردش، از جمله نسخه چاپی رونوشت اصلی انجیل را نمایش خواهد داد. بازدید کنندگان می توانند در این نمایشگاه با نویسندگان و شاعران محبوبشان نيز ملاقات کنند. 

از این نمایشگاه می توان به عنوان بزرگترین نمایش کتاب هایی از آمریکای لاتین، چین و فرانسه نیز نام برد. ايران، تركيه و ايتاليا نيز از جمله 60 كشور شركت كننده در اين نمايشگاه هستند.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com