جمعه 7 ارديبهشت 1403 01:56
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
استقبال از كتاب‌هاي خارجي در ايتاليا چاپ

 

در پانزده روز گذشته، شش كتاب غيرايتاليايي و چهار كتاب ايتاليايي جز پرفروش‌ترين كتاب‌هاي ايتاليا بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از سايت ايتاليايي آي‌بي‌اس، ده كتاب پرفروش در پانزده روز گذشته در ايتاليا از اين قرار بوده‌اند:

كتاب «اين سخن فاش كردني نيست» نوشته مشترك «آندره‌آ كاميلري» و «كارلو لوكارلي» به همان ترتيب چند هفته گذشته همچنان در رده اول پرفروش‌ترين كتاب‌هاي بازار ايتاليا قرار دارد.
اين رمان ماجراي مقتولي است كه جسدش همراه با يك ماهي كه درون دهانش فرو رفته پيدا مي‌شود.

«سيمي كه مي سوزد» نوشته «جفري ديور» نويسنده آمريكايي هم رتبه دوم پرفروش‌ترين كتاب‌هاي پانزده روز گذشته را به خود اختصاص داده است.

«كانال موسوليني» برنده جايزه استرگا كه باارزش‌ترين جايزه ادبي ايتاليا و نوشته «آنتونيو پناكي» است هم در رده سوم قرار دارد. «كانال موسوليني» زمينه‌اي تاريخي دارد و مسايل مختلف دهه 30 قرن بيستم از تاريخ معماري آن گرفته تا تحليل‌هاي اجتماعي، تغيير در سنت، نگاهي به سياست، داستان عاشقانه و طرز تفكر خانواده‌اي كه تغيير مي‌كند، در آن مطرح مي‌شوند.
 
«در جست و جوي گنج» اثر «آندره‌آ كاميلري» كه در جايگاه چهارم قرار دارد، درباره شخصي است كه براي پيدا كردن گنج به يك روستاي دورافتاده مي‌رود.
 
رمان «سرب» اثر «سيلويا آوالونه»، نامزد دريافت جايزه استرگا(جادوگر)2010، كه در آن از جامعه‌اي صنعتي تا پساصنعتي، كارگري تا بورژوازي، ايتالياي سنتي تا پست مدرن و نوجواني تا جواني نوشته شده، در رتبه پنجم پرفروش‌ترين كتاب‌هاي دو هفته گذشته ايتاليا قرار دارد.
 
در ادامه اين دسته بندي، كتاب «انجيل به روايت عيسي مسيح» اثر بسيار مشهور «خوزه ساراماگو» نويسنده فقيد پرتغالي در رده ششم جاي گرفته است. «ساراماگو» در اين كتاب نگاهي انتقادي به انجيل دارد و در آن اعتقاد به معجزه را زير سوال مي‌برد. «انجيل به روايت عيسي مسيح» از سوي برخي از مسيحيان اورتودوكس مورد اعتراض قرار گرفت و آن را نوعي كفر دانستند.
 
كتاب «عامل اسكارپتا» اثر «پاتريشيا دو كورن ول» نويسنده انگليسي در رتبه هفتم قرار گرفته است. اين داستان درباره شخصي است كه در پزشكي قانوني نيويورك كار مي‌كند و هفته پيش از كريسمس با پروژه يك قتل كه در سنترال پارك رخ داده، روبه رو مي‌شود.
 
«رازهاي وحشتناك ماكس ول سيم» نوشته «جاناتان كويه» نويسنده  انگليسي هم كه در رده هشتم اين جدول قرار گرفته، درباره مردي چهل و هشت ساله است كه جسدش را در ماشينش كه در ميان برف‌ها گير كرده پيدا مي‌كنند. او به تازگي از همسرش جدا شده و حتي توانايي ارتباط با پدر و تنها دخترش را هم ندارد. او حتي نمي‌تواند مشكلاتش را با هفتاد و چهار دوستي كه در فيس بوك دارد در ميان بگذارد. تا اين‌كه تصميم مي‌گيرد به دنبال كار به خارج از لندن سفر كند و ... .

در رده نهم اين دسته‌بندي «كتاب ارواح» نوشته «گلن كوپر» نويسنده آمريكايي قرار مي‌گيرد. موضوع اين داستان درباره كتابي قديمي است كه در آن يك راز نهفته است، اين راز در سال 1297با خون نوشته شده است.
 
و در رده پاياني اين دسته بندي رمان «آيا ستاره‌اي متولد شده است؟» به قلم «نيك هورن بي» نويسنده بريتانيايي جاي دارد كه موضوع آن درباره پسر نوجواني است كه با مشكلي روبه رو مي‌شود و پدر و مادرش تلاش دارند اين مشكل را برطرف كنند. هرچند با به وجود آمدن اين مشكل، زندگي آن‌ها ديگر همانند اول نخواهد بود.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com