سه شنبه 28 فروردين 1403 07:39
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
«روشنایی زیبا» پرفروش‌ترین رمان سويیس چاپ

 

رمان «روشنایی زیبا – کمیسر برونتی-جلد 18» نوشته «دونا لئون» نویسنده آمریکایی پرفروش‌ترین رمان هفته گذشته در کشور سويیس بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری سوئیس، این اثر از سری داستان های کمیسر «برونتی» است که «ورنر اشمیتز» آن را به آلمانی ترجمه و انتشارات «دیوژنز» آن را منتشرکرده است. این رمان داستان ماجرای تازه‌ای است که این کمیسر در ونیز درگیر آن می‌شود و سازمان مافیا نیز در آن نقش دارد. 

«لئون» که در سال 1942 در نیوجرسی به دنیا آمده، در 23 سالگی شهر زادگاه خود را ترک گفت تا در شهرهای پروجیا و سینا تحصیلات خود را ادامه دهد. وی از سال 1965 در خارج از کشور زندگی و مدتی به عنوان راهنمای تورهای مسافرتی در شهر رم ایتالیا و به عنوان نویسنده متون تبلیغاتی در لندن فعالیت کرده است. «لئون» در مدارس آمریکا، در کشور سويیس، ایران، چین و عربستان صعودی نیز حضور داشته و از سال 1981 در شهر ونیز کار و زندگی می‌کند. 

در رده دوم رمان «سرآشپز» اثر «مارتین اشتویر» نویسنده پرفروش سوییسی جای گرفته و پس از آن رمان «صبح دوباره برایت می‌نویسم» اثر «سیسیلیا آرن» در مکان سوم است. «هنینگ مانکل» جنایی نویس شهیر سوئدی هم با رمان تازه اش با عنوان «دشمن در سایه» چهارمین خانه جدول را در اختیار گرفته و خانه پس از آن در اختیار «زنبور کودن» به قلم «تامی یاود» است. 

اما در مکان های بعدی جدول پرفروش ترین رمان ها در این کشور، در اختیار «دو در یک روز» نوشته «دیوید نیکولز»، «با تو در کنار من» نوشته «نیکلاس اسپارکز» ،«گاراو» به قلم «لئونی سوان»، «آخرین شب در رودخانه توئیستد» نوشته «جان ایروینگ» و «گرند کرو» نوشته «مارتین والکر» است.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com