جمعه 31 فروردين 1403 15:10
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
«محرمانه» صدرنشين شد چاپ

اين هفته‌ 3 كتاب جديد به فهرست كتاب‌هاي پرفروش آمريكا اضافه شد و صدرنشيني«شانزده سوزان» هم چندان دوام نياورد و جاي خود را به «محرمانه» داد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از نيويورك تايمز، «محرمانه» به قلم «جيمز پترسون» و «ماكسين پائترو»، به ماجراي رييس يك شركت كارآگاهي مي‌پردازد كه قتل همسر بهترين دوستش را پيگيري مي كند و....

با اين تغيير «شانزده سوزان» نوشته «ژانت ايوانويچ» نيز جايگاه نخست خود را از دست داد و در دومين نوبت حضورش در ميان پرفروش‌ها، دومين كتاب هفته شناخته شد. در اين كتاب يك شكارچي بسيار شجاع به نام «پلام» به كمك پسر عمويش مي‌شتابد كه به دليل قرض‌هاي فراوان ناشي از قمار به دردسر افتاده است.

«دختري كه به لانه زنبور لگد زد» با 3 سابقه صدرنشيني و پس از 6 هفته حضور در رده هاي بالايي جدول پرفروش‌ها، اين بار سومين كتاب هفته شد. اين رمان سومين بخش سه‌گانه استيگ لارسن نويسنده فقيد سوئدي است و ماجراهاي يك هكر سوئدي و يك روزنامه‌نگار را دنبال مي‌كند. اين كتاب هفته قبل در جايگاه دوم قرار داشت.

«پنجره اوورتن» نوشته «گلن بك» نيز كه در نخستين تجربه حضورش در ميان پرفروش‌ها صدرنشين بود، در سومين نوبت حضورش در اين فهرست، از پله سوم به چهارم نقل مكان كرد. در اين كتاب گروهي از دانشمندان و مسوولان از نقشه و تكنيكي به نام «پنجره اوورتن» براي نابودكردن آمريكا پي مي‌برند و تلاش مي كنند اين كشور را نجات دهند.

«كمك» به قلم «کاترین استاکت» نيز پس از 66 بار درخشش با يك پله صعود نسبت به هفته قبل در جايگاه پنجم قرار گرفت.اين كتاب با گذشت 65 هفته هنوز هم در رده هاي بالايي جدول قرار دارد و به زندگي يك زن جوان سفيدپوست و دو خدمتكار سياه‌پوست او در دهه 60 در منطقه مي‌سي‌سي‌پي آمريكا مي‌پردازد.

«نفوذ خارجي» نوشته «براد تور» در بدو ورود به اين ليست، عنوان ششمين كتاب هفته را به خود اختصاص داد.در اين كتاب يك پليس مخفي به نام «اسكات هاروات» به يك آژانس جاسوسي ملحق مي‌شود تا درباره يك بمب‌گذاري در رم كه منجر به كشته شدن تعدادي دانش آموز آمريكايي شد، تحقيق كند.

جايگاه «گذرگاه» اثر «جاستين كرونين» نيز پس از 4 نوبت حضور، نسبت به هفته گذشته تغييري نكرد و هفتمين كتاب هفته شد. نويسنده در اين كتاب به آينده سفر مي‌كند. در صد سال آينده، يك گروه كوچك با خون آشاماني كه شمال آمريكا را تصاحب كرده‌اند، مقابله مي‌كنند و...

كتاب «شير» به قلم «نلسون دميل» نيز پس از گذشت4 هفته هنوز پرفروش است و از پله پنجم به رديف هشتم نقل مكان كرده است. اين كتاب درباره يك مامور فدرال به نام «جان كوري» است كه ماموريت مي‌يابد تا يك تروريست ليبيايي را كه به قصد انتقام به آمريكا بازگشته تحت تعقيب قرار دهد.

جايگاه «پيوندهاي خانوادگي» به قلم «دانيل استيل» پس از 2 هفته،سير نزولي داشت و از پله چهارم به نهمين جايگاه نقل مكان كرد. اين كتاب، داستان زني را روايت مي‌كند كه مجبور است از 3 فرزند خواهر مرحومش نگهداري كند، در امر تجارت فعال باشد و با مردي كه به تازگي وارد زندگي‌اش شده نيز كنار بيايد و...

دهمين كتاب اين هفته نيز رمان تازه وارد «يخ سرد» نوشته «تس گريتسن» است.يك گروه از دوستان كه به دهكده‌اي دورافتاده در يومينگ واقع در غرب ايالات متحده آمريكا پناه برده‌اند، به قتل مي‌رسند و....


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com