پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 15:04
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
نخستین کتاب درباره جام جهانی 2010 منتشر شد چاپ

در حالی که تنها چهار روز از برگزاری مسابقه فینال جام جهانی 2010 در استادیوم «ساکرسیتی» شهر ژوهانسبورگ بین دو تیم اسپانیا و هلند ‌مي گذشت، کتاب «آفریقای جنوبی 2010- درباره جام جهانی 2010» در آلمان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، این کتاب كه سریع‌ترین کتابی است که در مورد جام جهانی فوتبال روانه بازار کتاب شده توسط «بریجیت پرینس» نوشته شده است.

بريجيت پرينس ویراستار آلمانی و از موفق‌ترین فوتبالیست‌های زن جهان اين كتاب را توسط  انتشارات «برلین نو» در 192 صفحه و به قیمت 95، 19 یورو منتشر کرده است.

طبق گفته «پرینس» کتاب «آفریقای جنوبی 2010- کتابی درباره جام جهانی فوتبال 2010»  با گزارش‌هاي هیجان‌انگیز و عکس‌ها و اطلاعات پیش زمینه‌ای بسیار زیاد، آنقدر موفق بوده که بتوان آن را به خوانندگان توصیه کرد.این کتاب تنها حالت آماری ندارد بلکه مشتمل بر گزارش‌هاي گسترده‌ای از تمام بازی‌هاست. 

«پرینس» فوتبالیست جهانی سال های 2003، 2004 و 2005 ، در این کتاب یک سرمقاله نیز به قلم خودش گنجانده است. در پایان این مقاله وی به ششمین دوره جام جهانی فوتبال بانوان اشاره کرده که در تاریخ 26 ژوئن 2011 (5 تیر 1390) در استادیوم المپیک برلین آغاز می‌شود که این بانوی ورزشکار در نظر دارد در آن از عنوان خود و موفقیت های خود دفاع کند. 

«بریجیت پرینس» در 25 اکتبر 1977 در فرانکفورت متولد شد.وی از موفق ترین زنان فوتبالیست کشور آلمان است و تا کنون چند بار عنوان فوتبالیست برتر سال آلمان را کسب کرده که آخرین آن سال 2008 بوده است.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com