شنبه 8 ارديبهشت 1403 02:33
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
نويسنده ايرلندي دوباره در آلمان پرفروش شد چاپ

«صبح دوباره برایت می‌نویسم» عنوان رمان جدیدی از «سیسیلیا آئرن» نویسنده ایرلندی‌الاصل و خالق آثار پرفروش است که با استقبال علاقه‌مندان آلماني نيز روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اشپیگل، «سیسیلیا آئرن» دختر «بریته آرن» نخست وزیر سابق کشور ایرلند، در سال 1981 در دوبلین متولد شده است. وی از زمان کودکی نوشتن داستان‌های کوتاه و آثار کمدی را آغاز کرد، در دوبلین به تحصیل در رشته روزنامه‌نگاری و ارتباطات رسانه ای پرداخت و پس از فارغ‌التحصیلی کارنوشتن نخستین رمان خود را آغاز کرد.

نخستین رمان «آئرن» با عنوان «پی.اس دوستت دارم» در سال 2004 منتشر شد و یک موفقیت شورانگیز بین‌المللی را برای این نویسنده به ارمغان آورد. این رمان که به عنوان پرفروش ترین اثر نخستین در سطح دنیا نیز به شمار می‌رود ، در سال 2007 دستمایه ساخت یک فیلم سینمایی با حضور ساندرا بولاك شد.
 
این نویسنده پس از این کتاب آثار دیگری را با عناوین «شاید برای همیشه»، «میان آسمان و زمین» و «مرا از دست نده» به رشته تحریر درآورد که همگی آثار موفقی بودند و به اندازه رمان اول وی در سطح جهان درخشیدند.
 
رمان «من صبح دوباره برایت می نویسم» را «کریستینه اشتروه» به آلمانی ترجمه کرده و انتشارات «کروگر» آن را حدود 10 روز پیش منتشرکرده است. این اثر که از مکان نوزدهم جدول رده بندی پرفروش ترین رمان های هفته به مکان دوم صعود کرده است، داستان دختری به نام «تامارا» را روایت می‌کند که همیشه در لحظه و مکانی که در آن است، زندگی می‌کند. او پس از خودکشی پدرش، به ناچار همراه مادرش مکان زندگی خود را تغییر می‌دهد.

مادر او پس از خاکسپاری شوهر، از همه دوستان دوری می کند و از دختر خود نیز کناره می گیرد و این مساله موجب تنهایی بیشتر «تامارا» می‌شود. تنها چیزی که نزدیک مکان فعلی زندگی آن‌ها برای «تامارا» جذاب است، ویرانه های یک قصر قدیمی به نام «کیلسانی» است. «تامارا» در این قصر یک دفترچه خاطرات اسرار آمیز را کشف می کند که در درون آن زندگی خود وی و نیز روز بعد از آن به تصویر کشیده شده است. این دفترچه به «تامارا» کمک می‌کند که به اسرار پنهان خانوادگی اش آگاه شود و راه خود را به سوی عشق و آینده پیدا کند.

اما در هفته ای که گذشت، همچنان رمان «زنبور کودن» پرفروش‌ترین رمان هفته در آلمان بود. از مکان سوم تا دهم جدول نیز به ترتیب رمان های دشمن در سایه، روشنایی زیبا، آخرین شب در رودخانه توئیستد، قربانیان پانم – عشق خطرناک، رحمت، سونیا، همراه تو در کنار من و طلای مائوری جای داشتند.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com