پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 11:57
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
«بلندترين گام به سوي آرامش» هم پرفروش‌ شد چاپ

نويسنده كتاب «بلندترين گام به سوي آرامش» از فروش كامل چاپ نهم اين كتاب در بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران خبر داد و گفت: يكي از علل موفقيت اين اثر، توجه زياد مردم به آثار روانشناسي موفقيت و شادزيستي‌ است.

 امير دانش‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اشاره به اهميت حضور نويسندگان در غرفه‌هايي كه آثارشان به فروش مي‌رسد، عنوان كرد: بسياري از مردم به دليل ملاقات با نويسندگان به غرفه‌ها سر مي‌زنند و شايد يكي از علل موفقيت اين مجموعه نيز حضور مستمر من در غرفه «مجمع متوسلين به آل محمد(ص)» باشد.

وي با تاكيد بر استقبال زياد مردم از لوح فشرده «چگونه شاد باشيم؟» توضيح داد: با توجه به زمان اندكي كه از توليد اين لوح فشرده مي‌گذرد، استقبال قابل توجهي از آن صورت گرفت و در كمتر از شش ماه به پخش سوم در شمارگان 5000 رسيد.

دانش‌زاده با اشاره به تلاش زياد مسوولان فرهنگي در برپايي اين نمايشگاه، تصريح كرد: مسوولان فرهنگي با مشاهده اين استقبال پرشور بايد تلاش خودشان را براي برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي در سطح استان‌ها‌ و شهرستان‌ها با همين كيفيت انجام دهند تا براي تشويق و ترويج مردم به كتاب و كتابخواني گام‌هاي موثر‌تري برداشته شود.

وي يكي از راهكارهاي ديگر توسعه كتابخواني در كشور را فراخوان مستمر با هدف برگزاري مسابقات كتابخواني در سطوح گسترده و تعيين جايزه براي آن برشمرد و گفت: اين فعاليت مي‌تواند به صورت ماهانه انجام شود تا مردم به مطالعه كتاب دعوت شوند.

نويسنده حوزه روانشناسي و ارتباطات، ضعف عمده نمايشگاه كتاب تهران را فقدان اطلاع‌رساني مناسب در مصلا دانست و بيان داشت: نمايشگاه كتاب بايد فضايي براي گفت و گو با خوانندگان و مخاطبان فراهم كند و افراد سرگردان و بي‌هدف براي تهيه كتاب را راهنمايي و مشاوره دهد. بسياري از مردمي كه به نمايشگاه مراجعه مي‌كنند، بي‌هدف و بدون انگيزه خاصي به نمايشگاه مي‌آيند كه به اين افراد بايد جهت فكري داده شود.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com