شنبه 8 ارديبهشت 1403 08:23
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
نمايندگان 23 كشور خارجي به شانزدهمين نمايشگاه چاپ مي‌آيند چاپ

مدير بخش خارجي شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي، در گفت‌وگو با «ايبنا» با اشاره به حضور نمايندگان 23 كشور در نمايشگاه امسال، از افزايش 15 درصدي حضور شركت‌هاي آسيايي و اروپايي در اين دوره خبر داد.

آذرگشب، به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: مشاركت شركت‌هاي خارجي در نمايشگاه امسال به دليل تبليغات گسترده و نيز برنامه‌هاي متنوع نمايشگاه، بسيار خوب بوده است.

وي افزود: در نمايشگاه امسال، نمايندگاني از كشورهاي برزيل، فرانسه، آلمان، اتريش، هند، سوئد، سوييس، فنلاند، ايتاليا، امارات، اسپانيا، ژاپن، دانمارك،‌ تايلند، عربستان و ... حضور خواهند داشت.

مدير بخش خارجي شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي، همچنين گفت: حضور شركت‌‌هاي خارجي در اين نمايشگاه نيز محملي براي آشنايي با فناوري‌ها و تكنولوژي‌هاي نوين در حوزه چاپ و بسته‌بندي اين كشورها خواهد بود.

وي همچنين از حضور هيات‌هاي بازرگاني بازديدكنندان خارجي در نمايشگاه خبر داد و يادآور شد: اين هيات‌هاي از كشورهايي چون تركيه، ايتاليا، چين و ... براي بازديد و آشنايي با ظرفيت‌هاي چاپي به نمايشگاه خواهند آمد.

بيش از 510 شركت داخلي و خارجي توانايي‌هاي خود را در حوزه‌هاي مختلف چاپخانه‌داران، ليتوگرافان، صحافان و فعالان صنايع كارتن و ورق در اين نمايشگاه عرضه مي‌كنند.

شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت چاپ و بسته‌بندي، از اول تا چهارم بهمن ماه سالجاري در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار خواهد شد.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com