چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 23:27
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
مراسم جايزه كتاب فصل زمستان برگزار شد چاپ
مراسم چهارمين دوره كتاب فصل(زمستان) عصر امروز با حضور دكتر‌محسن پرويز‌، معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و دكتر‌كاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات و جمعي از فرهيختگان در سراي اهل قلم برگزار شد .
در اين مراسم ابتدا احد فرامرز قراملكي از برگزيدگان اين دوره با قدرداني از بانيان برگزاري اين جايزه ، بر اهميت تصحيح متون قديم در برخي حوزه‌ها تأكيد كرد و گفت: بايد سكوت قلم را بشكنيم، اگر آثاري را كه در علوم مختلف و فرهنگ گذشته ما بالنده شده  بتوانيم به علمي‌ترين روش تصحيح كنيم، بخشي از هويت ايراني اسلامي خود را احياء كرده‌ايم. 

وي افزود: امروز هويت ايراني اسلامي ما دست نياز به سوي قلم پژوهشگران دراز كرده‌است. اكنون ميزان تصحيح آثار منطقي، اخلاق و اخلاق حرفه‌اي اصلا قابل قبول نيست. 

قراملكي ادامه داد: در عرصه پژوهش اعم از ترجمه، تصحيح و تأليف با‌يد مقوله شغل و حرفه را از هم جدا كرد. فاصله زيادي بين حرفه و شغل در پژوهش است. پژوهش حرفه‌اي رمز تعالي كشور است. 

اين برگزيده اظهار اميدواري كرد: در سال نوآوري و شكوفايي بايد بتوانيم پژوهش را از عرصه شغل تعالي بخشيم. 

در ادامه اين مراسم فيروز زنوزي‌جلالي، از برگزيدگان اين دوره، ادبيات داستاني در ايران را دچار كلي‌گويي دانست و گفت: ادبيات داستاني در دنيا به تجزيه و تحليل يك موقعيت مي‌پردازد. نويسنده‌اي كه با دانش كلي و عام وارد داستان شود، نويسنده نيست‌. يك نويسنده بايد لايه‌هاي دروني و روح انسان‌ها را بشكافد. 

در اين مراسم دكتر‌كاظم معتمد‌نژاد و حكيمه دبيران از برگزيدگان چهارمين دوره جايزه كتاب فصل هم درباره كتاب‌هاي خود سخناني را ايراد كردند. 

در مراسم جايزه كتاب فصل زمستان، دكتر‌محسن پرويز ، يك دوره كتاب «حقوق ارتباطات» را به تمامي دانشجويان دوره اول رشته حقوق ارتباطات تا سقف 20 ميليون ريال اهداء كرد.

یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com