جمعه 31 فروردين 1403 03:10
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
ششمين جشنواره كتابخواني ساوانا برگزار شد چاپ

ششمين جشنواره كتابخواني براي كودكان در ساوانا با حضور هزاران شركت كننده و 25 هزار بازديد‌كننده در ايالت جورجياي آمريكا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از ساوانا نيوز، اين مراسم امسال پرشور تر از سالهاي گذشته و با حضور بالغ بر 25 هزار بازديد كننده برگزار شده است.
جشنواره كتابخواني براي كودكان در ساوانا هر سال به مدت يك روز در ايالت جورجيا برگزار مي‌شود.
در اين مراسم كه با حضور نويسندگان، مولفان، مربيان و قصه‌خوانان متعددي برگزار مي‌شود كتاب‌ها و داستان‌هايي كه براي گروه سني كودك منتشر شده است، توسط اين افراد براي كودكان قرائت مي‌شود.
به گفته «داك نيل» نويسنده كودك و نوجوان امسال ششمين دوره از جشنواره كتابخواني ساوانا نسبت به گذشته با استقبال پرشوري از سوي كودكان و خانواده‌هاي آنها روبرو بود.
اين مراسم كه روز شنبه چهاردهم نوامبر در ساوانا واقع در ايالت جورجياي آمريكا برگزار شد داستان‌ةاي متعددي براي كودكان خوانده شد. در اين مراسم هر كدام از شركت‌كنندگان شيوه‌اي خاص براي روايت قصه‌ها داشتند كه اين تنوع قصه‌گويي با توجه كودكان و مخاطبان ادبيات كودك روبرو شد.
«سوزان لي» سخنگوي كتابخانه مركزي اين شهر در باره اين جشنواره گفت: هيچ چيز بهتر از اين نيست كه اين فستيوال در فضاي باز و در يكي از بزرگترين پارك‌هاي جورجيا برگزار مي‌شود. حضور تعداد زيادي كودك و خانواده‌هاي آنها در ميان روايت‌گران داستان‌ها و قصه‌ها و تشكيل گروه‌هاي مختلف و متعدد در اين پارك و مطالعه كودكان و قصه‌خواني برخي از آنها بسيار هيجان انگيز و جالب است.
«لي» اضافه مي‌كند: سال گذشته پنجمين دوره اين جشنواره با حضور 20 هزار بازديدكننده برگزار شد كه امسال نسب به سال گذشته با رشته قابل ملاحظه‌اي روبرو بوده است.
جشنواره كتابخواني كودكان ساوانا روز شنبه چهاردهم نوامبر در ايالت جورجياي آمريكا برگزار شد.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com