شنبه 8 ارديبهشت 1403 08:34
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
كتابي درباره تأثيرگذارترين نويسندگان جهان منتشر شد چاپ

مقالات، سخنراني‌ها و يادداشت‌هاي «جان مك‌گاهرن» درباره تأثيرگذارترين نويسندگان جهان چون «تولستوي»، «آنتوان چخوف»، «جميز جويس» و «مارسل پروست»، كتاب شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، مجموعه مقالات «دوست ‌داشتن جهان» به قلم «جان مك‌گاهرن» نويسنده ايرلندي و با همكاري انتشارات «فابر وفابر» انگليس پانزدهم نوامبر سال جاري منتشر شد.
«جان مك‌گاهرن» در اين كتاب درباره تمامي شخصيت‌ها و آثار ادبي و غيرادبي و نوشته‌هايي كه در زندگي او تاثيرگذار بوده مقاله‌اي را به رشته تحرير درآورده است.
از نگاه او برخي از رمان‌هاي بزرگ، داستان‌هاي كوتاه، مقالات ادبي و غيرادبي مجموعه‌اي از موثرترين اندوخته‌هاي بشري است كه تاثير به سزايي در رشد و آموزش او به عنوان يك نويسنده و محقق داشته است.
«مك‌گاهرن» در كتاب «دوست ‌داشتن جهان» مجموعه مقالاتي را درباره شخصيت‌هاي فرهنگي و ادبي و دوست‌داشتني زندگي‌اش قلمي كرده است.
«دوست داشتن جهان» در حقيقت شامل بخشي از مقالات، سخنراني‌ها و يادداشت‌هاي اين نويسنده درباره شخصيت‌هايي چون «تولستوي»، «آنتوان چخوف»، «جميز جويس»، «مارسل پروست» است.
اين نويسنده حتي در فصلي از كتابش به طور مفصل به نويسندگان ايرلندي كه تاثيرات عميقي بر او داشتند نام برده و به معرفي ديدگاه‌ها و نقطه‌نظرات آنها درباره ادبيات پرداخته است.
«ميكائيل مك‌لاورتي»، « او مالي» و «فورست رايد» از جمله اين نويسندگان هستند كه درباره آنها مقاله‌اي در كتاب «دوست‌داشتن جهان» خواهيد يافت.
اين نويسنده ايرلندي در كتابش به موضوعاتي چون «فرقه‌گرايي»، «حقوق زنان»، «جايگاه و قدرت كليسا در ايرلند» و مسائلي از اين دست توجه بسيار داشته و مقالاتي را در اين زمينه به مخاطبش ارائه كرده است.
از «جان مك‌گاهرن» آثار متعددي منتشر شده كه بخشي از آنها در حوزه رمان و داستان‌كوتاه ، برخي در حوزه آثار غيرادبي و بخشي از آنها در قالب نمايشنامه‌ و فيلم‌نامه منتشر شده است.
از ميان رمان‌هاي وي مي‌توان به « تاريكي» ، «در زمره زنان»، « روزهاي آفتابي در پيش است» ،«خط شب» و « زمين بلند»اشاره كرد.
مجموعه مقالات «دوست داشتن زمين» به قلم اين نويسنده و در 350 صفحه پانزدهم نوامبر سال جاري توسط انتشارات «فابر و فابر» وارد بازار كتاب كشورهاي آمريكايي اروپايي شده است.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com