سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 10:52
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
جايزه داستان‌هاي فانتزي جهان اهدا شد چاپ

«مارگو لاناگان» نويسنده استراليايي در حوزه نوجوان جايزه داستان‌هاي فانتزي 2009 را با ارائه كتاب «لقمه چرب ونرم» از آن خود كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از گاردين، رمان اين نويسنده استراليايي در كنار رمان "سال سايه " كه به قلم "جفري فورد " نوشته شده به طور مشترك برنده جايزه برترين داستان فانتزي سال 2009 شدند.
"فورد " در رمانش داستان پسربچه‌اي شيطان‌ و خرابكار را كه در اواسط دهه 1960 زندگي مي‌كند به تصوير كشيده است.
"لاناگان " نيز در اين رمان داستان "ليگا " پانزده‌ساله را به تصوير مي‌كشد كه در نوجواني دست به سرقت مسلحانه مي‌زند. داستان‌هاي اين نويسنده هميشه از جمله مهيج‌ترين و جذاب‌ترين داستان‌ها براي گروه سني نوجوان و جوان بوده است.
وي پس از دريافت اين جايزه از توجه مسئولان به ژانر تخيلي و فانتزي سپاسگزاري كرد و گفت: اهداي جوايز به نويسندگان اين حوزه نشان دهنده حمايت و توجه از نويسندگان و ناشران اين آثار است.
وي در مصاحبه با خبرنگار گاردين گفت: همواره در داستان‌ها به وجه خوب زندگي اشاره مي‌شود و دوره كودكي را دوره پاكي و بيگناهي مي‌دانند و دنياي واقعي به نوجوان نشان داده نمي‌شود. در حالي كه بسيار از نوجوانان هستند كه در سنين كم با مسائل زشت و ناهنجاري روبرو هستند.
از اين رو من سعي كردم تا با توجه به اين بخش از زندگي و واقعيت‌هاي آن داستان‌هايم را به نگارش درآورم و بخش‌هايي از زندگي واقعي و تلخي‌هاي جوامع را در آثارم به نوجوانان و جوانان ارائه كنم.
علاوه بر اهداي جايزه به "لاناگان " و "فورد " در بخش برترين داستان‌هاي فانتزي، در كنار اين برنامه اهداي جايزه به بهترين رمان مصور نيز برگزار شد و جايزه بهترين رمان مصور فانتزي به "سوآن تان " به خاطر ارائه رمان مصور " زندگي غرق شده " اهدا شد.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com