شنبه 8 ارديبهشت 1403 07:26
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
اختتاميه جشنواره كتاب سال دانشجويي؛ 26 آبان دانشگاه تربيت مدرس چاپ

اختتاميه شانزدهمين دوره جشنواره كتاب سال دانشجويي 26 آبان ماه همزمان با روز كتاب و دانشجو در تالار شهيد مطهري دانشگاه تربيت مدرس برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس، سهيل عاطفي مسئول دبيرخانه دائمي كتاب و پايان‌نامه سال دانشجويي از آغاز داوري آثار رسيده به دبيرخانه شانزدهمين دوره كتاب سال دانشجويي خبر داد و گفت: در مجموع 503 كتاب به دبيرخانه اين دوره از جشنواره كتاب سال دانشجويي رسيده است كه بيشترين كتاب‌هاي رسيده در بخش اصلي را گروه علوم پزشكي با 228 كتاب و كمترين كتاب‌هاي رسيده در بخش اصلي را گروه علوم پايه با 23 ا كتاب به خود اختصاص داده است.
وي ادامه داد: در بخش ويژه جشنواره فقط در موضوع‌هاي كارآفريني و اصلاح الگوي مصرف تعدادي كتاب داشته‌ايم.
عاطفي داوري جشنواره را در طي 4 مرحله ذكر كرد و افزود: مرحله اول داوري توسط دبيرخانه جشنواره انجام مي‌شود و مراحل بعدي از سوي داوران جشنواره در شش گروه اصلي فني و مهندسي، علوم پايه، علوم انساني، علوم پزشكي، هنر و معماري و كشاورزي و منابع طبيعي و بخش ويژه ارزيابي خواهد شد.
مسئول دبيرخانه دائمي كتاب و پايان نامه سال دانشجويي، داوران جشنواره را چند تن از اساتيد دانشگاههاي تهران معرفي كرد و گفت: پس از ارزيابي و داوري، در پايان از ميان اين تعداد كتاب‌هاي رسيده ، 40 كتاب شامل ( 20 اثر برگزيده و 20 اثر تقديري) طي مراسمي همزمان با هفته كتاب به جامعه علمي و فرهنگي كشور معرفي مي‌شود.
اين جشنواره از سوي سازمان جهاد دانشگاهي و با همكاري سازمان ملي جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه تربيت مدرس،ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز و سازمان همياري اشتغال فارغ التحصيلان جهاد دانشگاهي 26 آبان ماه همزمان با روز كتاب و دانشجو در تالار شهيد مطهري دانشگاه تربيت مدرس برگزار مي‌شود.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com