شنبه 8 ارديبهشت 1403 02:27
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
پرفروش‌هاي كتاب آمريكا اعلام شد چاپ

 

روزنامه نيويورك تايمز برترين و پرفروش‌ترين آثار ادبي و غير ادبي آمريكا را در هفته‌هاي گذشته بازار كتاب آمريكا اعلام و معرفي كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از نيويورك تايمز، در فهرست آثار منتخب و پرفروش نيويورك تايمز در بخش آثار ادبي نام «دان بروان» در صدر جدول به چشم مي‌خورد.
«دان بروان» با رمان «سمبل گمشده» در صدر پرفروش‌هاي جدول نيويورك تايمز جاي گرفته است و پس از آن آثار نويسندگاني چون «وينس فلاين»، «ميكائيل كانلي»، «كارلين هاريس»، «جان سندفورد»، «ژانت والز» و «روبرت بي پاركر» به چشم مي‌خورد.
در اين فهرست كه برترين و پرفروش‌ترين آثار ادبي با جلد سخت را معرفي مي‌كند به ترتيب مي‌توان نام 15 كتاب مطرح بازار كتاب آمريكا را مشاهده كرد.
«سمبل گمشده» به قلم «دان براون»، «در جست‌وجوي اعتبار» نوشته «وينس فلاين»، «نه اژدها» نوشته «ميكائيل كانلي»، «كمك» اثر «كاترين استوكت»، «آواز آخر» نوشته «نيكلاس اسپاركرز»، «تماس با مرگ» به قلم «كارلين هريس»، «اسب‌هاي نيمه‌وحشي» رمان «چانت والز»، «شهر خشن» به قلم «جان سندفورد»، «صدايي در استخوان» نوشته «ديانا گابالدون»، «حرفه‌اي» اثر «روبرت بي.پاركر»، «موج نفرت» نوشته «ريچارد كاستل»، «حادثه» به قلم «جاناتان كلرمن»، « سواره‌نظام مرگ» نوشته «جو اسچربر» و « سالن گرگ» نوشته «هيلاري مانتل» به ترتيب در اين فهرست جاي گرفته‌اند.
در ميان اين اثار «كمك» نوشته «كاتر استوكت» بيست و نه هفته در بازار كتاب حضور داشته و در حال حاضر سومين جايگاه را در فهرست پرفروش‌هاي نيويورك‌تايمز دارد.
در بخش آثار پرفروش غير ادبي نيويورك تايمز نيز مي‌توان به ترتيب نام نويسندگاني چون «ميچ البوم» با «بخش كوچكي از حقيقت»، «گلن بك» با كتاب «گفت‌وگو با احمق»، «ادوراد ام.كندي» با كتاب «حقيقت واقعي»، « ميكائيل جكسون» با «پياده‌روي زير نور ماه» و «قاتل شاه تات» نوشته «جيمز پترسون»اشاره كرد.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com