جمعه 7 ارديبهشت 1403 12:15
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
بازار داغ کتاب‌های آشپزی در نمایشگاه فرانکفورت چاپ

شصت و یکمین دوره نمایشگاه فرانکفورت برای نخستین بار دارای بخشی جداگانه است که به کتاب‌های آشپزی و سی‌دی‌ها و فیلم‌های تلویزیونی آشپزهای بزرگ جهان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از آسوشیتدپرس، «اورسلا هولپ»، مسئول برگزاری این بخش گفت: بسیاری از نویسندگان کتاب‌های سرگرمی و تفریحات، کتاب‌های آشپزی هم ارائه می‌دهند که ما شاهد حضور آنها در این نمایشگاه هستیم.

ناشران کتاب‌های آشپزی تاکنون به صورت پراکنده و بسیار جزيی در این نمایشگاه حضور داشته‌اند، آشپزها هم تنها در جشنواره‌های غذا می‌توانستند حضوری جهانی داشته باشند اما این بار مساله کمی متفاوت است و یک رویداد جهانی میزبان کتاب‌های آشپزی از سراسر جهان شده است.

با توجه به اینکه میزان فروش کتاب‌های آشپزی در جهان 4 درصد افزایش یافته، برگزارکنندگان این نمایشگاه تصمیم گرفتند برای سودآوری بیشتر 400 مترمربع از نمایشگاه 170 هزار مترمربعی را به این کتاب‌ها اختصاص دهند. این کتاب‌ها نيز حضوري موفق را تجربه كرده‌اند و استقبال خوبي از سوي مردم به عمل آمده است.

«لورا گزالبو» سرآشپز معروف اسپانیایی معتقد است با وجود کمی وقت و مشغله زیاد مردم هنوز هم از غذاهای جهانی استقبال و تلاش می‌کنند برای میهمانان خود لحظاتی خوش را ایجاد کنند. براي همين هم به دنبال کتاب‌های آشپزی و فراگرفتن غذاهاي متنوع  هستند.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com