شنبه 1 ارديبهشت 1403 17:02
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
نمايشگاه كتاب دوبي با الگوبرداري از نمايشگاه فرانكفورت برگزار مي‌شود چاپ

نمايشگاه بين‌المللي كتاب دوبي 2010 با تمركز بر تازه‌هاي نشر و آثار ارائه شده توسط ناشران در نمايشگاه كتاب فرانكفورت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از سايت اقتصادي امينوف، امسال نمايشگاه بين‌المللي كتاب دوبي با وسعت بيشتر و با پيروي از شيوه برگزاري مسئولان نمايشگاه كتاب فرانكفورت برگزار مي‌شود.
به گزارش اين سايت به دستور «رشيد المكتوم» امير امارات متحده عربي اين نمايشگاه كه در ماه‌هاي اوليه سال 2010 برگزار مي‌شود بناست ويتريني از آثار منتشر شده و تازه‌هاي نشر ارائه شده در نمايشگاه بين‌المللي كتاب فرانكفورت باشد.
«جمال الرشيد» مدير اين نمايشگاه و مسئول اجراي طرح آثار منتشر شده در حوزه كودك و نوجوان كه قرار است از امسال به نمايشگاه كتاب دوبي اضافه شود، در اين باره مي‌گويد: نمايشگاه كتاب فرانكفورت در مدت پنج روز برگزاري خود ميهمانان زيادي را از سراسر جهان به خود جلب مي‌كند و بالغ بر 7000 بازديد كننده خواهد داشت. ما اميدواريم كه نمايشگاه بين‌المللي كتاب دوبي نيز با توجه به شيوه جديد مديريتي امسال با استقبال پر شوري از سوي بازديدكنندگان داخلي و خارجي روبه‌رو شود.
«الرشيد» يكي از امتيازات نمايشگاه كتاب فرانكفورت را دعوت از تعداد كثيري از ناشران از كشورهاي مختلف دانست و گفت: اين نمايشگاه هر سال با حضور تعداد زيادي ناشر از 100 كشور جهان برگزار مي‌شود و اين مسئله خود يكي از دلايل استقبال بي‌نظير مردم از اين نمايشگاه است.
وي درباره نمايشگاه بين‌المللي كتاب كودك و نوجوان در امارات اضافه كرد: در اين دوره مذاكراتي با ناشرات ايتاليايي در حوزه كودك و نوجوان صورت گرفته و قرار است از ناشرين خارجي در اين حوزه به شكل وسيع براي شركت در اين نمايشگاه دعوت به عمل آيد.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com