پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 09:19
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
5 وزير كشورهاي عضو اكو، ميهمان افتتاحيه نمايشگاه چاپ اكو چاپ

دبير اتحاديه صادركنندگان صنعت چاپ از حضور وزراي پنج كشور تاجيكستان، قرقيزستان، ازبكستان، قزاقستان و تركمنستان در افتتاحيه نخستين نمايشگاه بين‌المللي كشورهاي عضو اكو (پكو 2009) در مشهد خبر داد.

مسعود فرشي فريد با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: از كشور تاجيكستان، وزير فرهنگ، رييس بخش صنايع تكميلي و رييس بخش چاپ و نشر و چاپخانه‌هاي وزارت صنايع اين كشور در نمايشگاه حضور خواهند داشت.

وي ادامه داد: همچنين از كشور قرقيزستان، وزراي تجارت و فرهنگ و دو وزير فرهنگ و اقتصاد از كشور تركمنستان ميهمان نمايشگاه پكو 2009 خواهند بود.

فرشي فريد با اشاره به حضور وزراي فرهنگ و اقتصاد از كشور ازبكستان گفت: از كشور قزاقستان نيز وزير صنايع و تجارت و وزير فرهنگ و اطلاعات به اين
 نمايشگاه چاپ اكو سرآغاز فعاليت‌هاي قدرتمند چاپي در كشور خواهد بود و موجب پويايي و حياتي دوباره در بدنه صنعت چاپ كشور مي‌شود 
نمايشگاه مي‌آيند.

وي با اشاره به آثار و نتايج برپايي اين نمايشگاه در عرصه‌هاي مختلفي، فرهنگي و اقتصادي كشور گفت: حضور نمايندگان كشورهاي خاورميانه در اين نمايشگاه، وجهه فرهنگي و اقتصادي ويژه‌اي براي چاپ كشور فراهم مي‌كند و تمام دست‌اندركاران كشور بايد براي اين نمايشگاه دست همكاري بدهند.

فرشيد فريد خاطرنشان كرد: اين نمايشگاه سرآغاز فعاليت‌هاي قدرتمند چاپي در كشور خواهد بود و موجب پويايي و حياتي دوباره در بدنه صنعت چاپ كشور مي‌شود.

نخستين نمايشگاه بين‌المللي كشورهاي عضو اكو (ايران، پاكستان، قزاقستان، تاجيكستان، قرقيزستان، آذربايجان، افغانستان، ازبكستان، تركمنستان و تركيه) 28 آبان تا دوم آذر ماه امسال با حضور نمايندگان صنعت چاپ 10 كشور خارجي در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي مشهد برگزار مي‌شود.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com