جمعه 31 فروردين 1403 17:45
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
روايت داستان‌هاي واقعي مردم در تلويزيون بريتانيا چاپ

تلويزيون بي‌بي‌سي از همه مردم بريتانيا دعوت كرده تا اگر داستاني دارند كه فكر مي‌كنند براي ديگران خواندني است، در برنامه اين شبكه آن را به اشتراك بگذارند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از آكتواليته، تلويزيون بي‌بي‌سي برنامه‌اي براي معرفي بهترين داستان واقعي مردم ترتيب داده است.

براي شركت در اين برنامه شركت‌كنندگان لازم است داستان واقعي خود را در 300 الي 1500 كلمه در سايت اينترنتي «ماي استوري»  ثبت كنند. هر داستان تا راهيابي به مرحله پاياني اين مسابقه سه مرحله را پشت سر مي‌گذارد؛ داستان ارائه شده پس از گزينش اوليه به مرحله بعدي راه يافته و در اين مرحله به وسيله داوران حرفه‌اي بررسي مي‌شود. در پايان از ميان كل داستان‌هاي ارائه شده به اين برنامه، 15 داستان به مرحله پاياني راه مي‌يابند و در برنامه‌اي استوديويي در تلويزيون بي‌بي‌سي با حضور نويسندگان حرفه‌اي جهت قضاوت نهايي و انتخاب پنج اثر برگزيده پاياني مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.

در اين سايت هزاران داستان از غم، عشق، پشيماني و تراژدي در مسير كار يا زندگي كه از سوي مردم بريتانيا ارسال ‌شده ، ارائه مي‌شود. اين سايت پر است از قصه‌هايي كه مي‌توانند عشق را در دل انساني ديگر زنده نگه دارند يا شعله اميد او را به ادامه زندگي از خاموشي در امان نگه‌دارند.

مارك بل مسئول بخش هنري تلويزيون بي‌بي‌سي گفت: «برنامه "ماي استوري" مي‌خواهد همه مردم را تشويق كند تا بخوانند، بنويسند و داستان‌هاي زيباي خود را براي ديگران بخوانند».


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com