شنبه 1 ارديبهشت 1403 18:42
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
كتاب "خاك‌هاي نرم كوشك" به چاپ صد و دهم مي‌رسد چاپ

سعيد عاكف، نویسنده کتاب "خاك‌هاي نرم كوشك" (زندگي‌نامه سردار شهيد عبدالحسين برونسي) گفت: اين كتاب با چاپ نودوپنجم در بازار نشر موجود و تيراژ تاكنون آن از مرز 285 هزار نسخه گذشته است.

"خاك‌هاي نرم كوشك" تا پايان سال جاري به چاپ صد و دهم مي‌رسد.\
سعید عاكف، نویسنده و مسوول انتشارات "ملک اعظم" در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) درباره بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با هنرمندان، كارگردانان، نويسندگان و پژوهشگران دفاع‌مقدس در ماه مبارك رمضان امسال، اظهار داشت: بيانات ايشان درباره رشد و شكوفايي هنر و ادبيات دفاع‌مقدس در طي اين سال‌ها، ظرافت‌هاي خاصي داشت.‌ به نظر من كتاب‌هاي بسياري در حوزه ادبيات پايداري به چاپ رسيده‌اند كه به دلیل تبليغ نادرست و معرفي محدود، مغفول مانده‌اند.

وي ادامه داد: با توجه به تبليغات انجام شده در راديو و تلويزيون براي كتاب "دا" (خاطرات زهرا حسيني از جنگ تحميلي در خرمشهر)، اگر اين برنامه‌ها براي كتاب "خاك‌هاي نرم كوشك" يا "هم‌پاي صاعقه" نوشته گلعلي بابايي و حسين بهزاد صورت گرفته بود، اين كتاب‌ها به چاپ سيصدم مي‌رسيدند.

عاكف خاطر نشان كرد: چاپ مكرر كتابي مانند؛ "خاك‌هاي نرم كوشك" نشانه پيشرفت ناشران خصوصي در عرصه ادبيات دفاع‌مقدس است كه بايد مورد حمايت و تشويق مسوولان اين حوزه قرار گيرند.

وي  از چاپ نود و پنجم كتاب "خاك‌هاي نرم كوشك" (زندگي‌نامه سردار شهيد عبدالحسين برونسي) توسط انتشارات "ملک اعظم" خبر داد و افزود: چاپ 95 این کتاب با شمارگان 3 هزار نسخه در بازار نشر موجود و تيراژ اين كتاب تاكنون از مرز 285 هزار نسخه گذشته است و تا پايان سال جاري به چاپ صد و دهم مي‌رسد.

مقام معظم رهبري در ديدار با جمعي از هنرمندان، ‌نويسندگان، كارگردانان و شعرای دفاع‌مقدس در ماه مبارك رمضان امسال تصريح كردند: "اين كه تصور بشود كه هنر دفاع مقدس در جامعه‏ ما مخاطب ندارد، طالب ندارد، اين هم خطاى بزرگى است، از اشتباهات فاحش است؛ اگر كسى اين را خيال كند. تحقيقاً پرمشترى‏ترين آثار هنرى بعد از انقلاب در زمينه‏هاى مختلف، آن آثار هنرى است كه مربوط به دفاع مقدس بود؛ چه در زمينه‏ فيلم و سينما، چه در زمينه‏ كتاب، خاطره، داستان. همين چند تا كتابى كه در واقع تيراژهايشان بى‏سابقه است ـ در كشور ما چنين تيراژهايى وجود نداشته كه در ظرف 2 سال، صد بار كتابى چاپ بشود. اين‌كه به من گزارش دادند، كتابى است در باب دفاع مقدس، همين كتاب "خاك‌هاى نرم كوشك" يا كتاب "دا" كه در كمتر از 2 سال، شنيدم بيش از هفتاد بار به چاپ رسيده! ما هيچ‌گونه كتابى از كتاب‌هاى گوناگون را با اين تيراژها نداريم ـ مخصوص كتاب‌هاى مربوط به دفاع مقدس است."

 


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com