چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 05:02
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
نامزدهاي جایزه کتاب سال سويیس معرفي شدند چاپ

هیات داوران جایزه کتاب سال سويیس پنج نویسنده را به عنوان نامزدهای کسب جایزه کتاب سال 2009 اين کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری سويیس،  «النوره فرای»، «یورگ لائدراخ»، «آنگلیکا اووراس»، «ایلما راکوزا» و «اورس ویدمر» پنج نامزدي هستند كه در مرحله نهايي کسب جایزه کتاب سال 2009 سويیس با هم رقابت مي‌كنند.

هیات داوران این جایزه متشکل از  ساندرا لایز، مارتین سینگ، مارتین ابل، مانفرد پاپس و هانس الریش پروبس، پس از بررسی 61 عنوان كتاب ارسال شده به دبیرخانه این جایزه، اين پنج اثر را به عنوان نامزد نهایی برگزید.

این پنج نویسنده به ترتیب به خاطر نگارش رمان «الگوی هانس»، «تلگرام فوری به میلان»، «ماهی فرودگاه»، «دریای بیشتر» و «آقای آدامسون» براي دریافت این جایزه نامزد شده‌اند.
 
ارزش مادي این جایزه 60 هزار فرانک است که از این مقدار 50 هزار فرانک به نویسنده منتخب و به هریک از چهار نامزد دیگر 2500 فرانک اهدا خواهد شد. این جایزه روز 15 نوامبر و در جریان فستیوال کتاب و ادبیات « بازل 09 » شهر بازل سويیس به نویسنده برگزیده تقدیم می‌شود.

بنابر این گزارش پنج کتاب منتخب در روزهای 16 و 17 اکتبر و در جریان نمایشگاه کتاب فرانکفورت ارائه می‌شوند و در جریان فستیوال کتاب و ادبیات بازل 09که از 13 تا 15 نوامبر برگزار می‌شود، نويسندگان این آثار به روخواني آنها مي‌پردازند.
 
جایزه کتاب سال سويیس امسال برای دومین سال متوالی و از سوی کانون فستیوال ادبیات بازل و انجمن ناشران و کتابفروشان سويیس اهدا می‌شود. این جایزه در سال 2008 به «رولف لاپرت» براي رمان «تا خانه شنا کردن» تعلق گرفت.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com