چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 11:46
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
19 آبان، آغاز بخش دوم جشنواره صنعت چاپ چاپ

زهره مظهري مدير دبيرخانه دائمي نهمين جشنواره صنعت چاپ از برگزاري بخش دوم نهمين جشنواره صنعت چاپ از 19 تا 22 آبان ماه در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از سايت اينترنتي اخبار چاپ، زهره مظهري مدير دبيرخانه دائمي نهمين جشنواره صنعت چاپ از برگزاري بخش دوم نهمين جشنواره صنعت چاپ از 19 تا 22 آبان ماه در تهران خبر داد و گفت: بخش مسابقات تخصصي آثار چاپي اين جشنواره از بخش‌هاي باقيمانده آن است كه در تاريخ مذكور برگزار مي‌شود و در دو بخش مسابقه محصول چاپي برتر و واحد چاپي برتر برگزيدگان خود را معرفي خواهد كرد.
وي از ديگر برنامه هاي بخش دوم برنامه هاي نهمين جشنواره صنعت چاپ به برگزاري گردهمايي دانش آموختگان صنعت چاپ اشاره كرد و گفت: اين گردهمايي به همت انجمن حمايت از صنعت چاپ برگزار مي‌شود و طي آن از بيژن درويش، استاد پيشكسوت صنعت چاپ تقدير مي‌شود.
مظهري افزود: در بخش دوم اين جشنواره همچنين جشن فارغ التحصيلان مركز علمي كاربردي شماره 5 فرهنگ و هنر به همت همين مركز برگزار خواهد شد.
به گفته مظهري در اين بخش از جشنواره صنعت چاپ نشست ها و كارگاههاي تخصصي صنعت چاپ و نمايشگاه تخصصي كتاب در اين حوزه نيز برگزار مي‌شود.
مدير دبيرخانه دائمي نهمين جشنواره صنعت چاپ خاطرنشان كرد: درباره مكان برگزاري اين بخش از نهمين جشنواره صنعت چاپ در حال رايزني و انعقاد قرارداد هستيم و به زودي خبر آن را منتشر مي‌شود.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com