شنبه 1 ارديبهشت 1403 16:24
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
ابتكار ناشر سنگاپوري براي رونق كتابخواني چاپ

بنیاد و موسسه نشر«گایدگکو» در سنگاپور دست به ابتکار عمل زد و نخستین جایزه بین‌المللی این بنیاد را درارتباط با نمایشگاه کتاب فرانکفورت در آلمان شكل داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از آسوشیتدپرس، نویسندگان حرفه‌ای و آماتور و همچنین وبلاگ‌نویسان تا 24 سپتامبر فرصت دارند آثار خود را در زمینه معرفی جاذبه‌هاي گردشگری کشور خود، راهنمایی‌هایی برای سفری بهتر و شیرین‌تر،شیوه صحیح زندگی در سفر و سرگرمی‌های مختلف در يك مسابقه جالب شركت دهند.

این نظرها و عقاید به سرعت روی وب سایت اين موسسه قرار مي‌گيرد و بازدیدکنندگان می‌توانند به متن برگزیده خود رای دهند.

جایزه برنده این مسابقه ،حضور در نمایشگاه فرانکفورت و ارائه اثر در این رویداد بزرگ است. قرار است اثر 3 نفر برتر در نمایشگاه شرکت داده شود. اين رقابت جوایز ديگري نیز دارد كه شامل اشتراک  مجله‌های گردشگری است.
 
موضوع متن نوشته شده می‌تواند هرچیزي باشد كه درباره سفر نوشته شده و از نظر تعداد صفحه نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد. این نوشته‌ها می‌توانند جدید باشند یا از قبل روی سایت به اشتراک گذاشته شده باشند.

«دانیل کوادت» موسس و مدیر این بنیاد معتقد است این کارفرصتی بی‌نظیر در اختیار نویسنده برنده قرار می‌دهد تا با نویسندگان سرشناس حاضر در نمایشگاه ملاقات کند، ناشران معروف را ببیند و اثر خود را در معرض دید حداقل 300 هزار بازدیدکننده و 10 هزار روزنامه‌نگار قرار دهد و حتی شاید از این طریق،به صنعت نشر راه یابد.

این بنیاد در صنعت کتاب سفر یک نهاد مبتکر محسوب می‌شود و برای تفریح سالم‌تر و ایمن‌تر، جذب توریست و گردشگر و راهنمای توریست در بیش از 169 کشور و 270 شهر و منطقه، 2200 راهنمای سفر دارد.

آثار قرار گرفته روی سایت به صورت نسخه‌های پی‌دی‌اف قابل دانلود و یا کتاب‌های چاپی و کتابچه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند ولی حق نویسندگان در زمینه کپی‌رایت محفوظ است و 50 تا 75 درصد از فروش هر نسخه به عنوان مالکیت معنوی به نویسنده اثر می‌رسد.

مطالب تهيه شده بايد به نشانی www.guidegecko.com ارسال شود.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com