جمعه 7 ارديبهشت 1403 16:16
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
نمايشگاه‌هاي كتاب مسكو و پكن با حضور ايران افتتاح شد چاپ

بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب مسكو با حضور 55 كشور جهان و شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب پكن با حضور 50 كشور افتتاح شدند؛ ايران در اين دو نمايشگاه حضور دارد.

به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از روابط عمومي مؤسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ايران، نمايشگاه كتاب مسكو باحضور 55 كشور جهان همراه شماري از مؤسسات انتشاراتي و كتاب روسي و بين‌المللي فعاليت خود را آغاز كرد.
در اين نمايشگاه همچنين 800 غرفه به محصولات چاپي و الكترونيكي مؤسسات و مراكز انتشاراتي داخلي و خارجي اختصاص يافته است.
مؤسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ايران به نمايندگي از نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در اين نمايشگاه حضور دارد و كتاب‌هايي را در حوزه‌هاي مختلف به نمايش گذاشته است.
سازمان مطالعه و تدوين كتب درسي دانشگاه‌ها، انتشارات بين‌المللي الهدي، مجمع جهاني اهل بيت (ع) و نيز رايزني فرهنگي ايران در روسيه در مجموعه‌اي به مساحت 70 متر مربع محصولات و كتاب‌هاي خود را ارايه كرده‌اند.
در اولين روز برپايي اين نمايشگاه پنج كتاب منتشر شده از سوي رايزني فرهنگي ايران در مسكو به زبان روسي در محل نمايشگاه رونمايي شد.
اين كتاب‌ها با عنوان خانواده در ايران، دفتر دوم مثنوي مولوي، فلسفه و هدف زندگي اثر مرحوم علامه محمد تقي جعفري، قرآن كتاب هدايت، گزيده فرمايشات حضرت امام خميني (ره) درباره قرآن كريم و نيز روشنگري ديني تأليف مصطفي محقق داماد پس از رونمايي در محل نمايشگاه در معرض ديد قرا رگرفت.
نيكولاي اوفسيانيكف رئيس نمايشگاه بين‌المللي كتاب مسكو، شركت ايران در اين نمايشگاه سالانه را قابل تقدير و تحسين دانست و گفت: دو كشور علاقه‌مندند در حوزه كتاب و انتشارات همكاري‌ها را تقويت كنند.
وي گفت: تقويت همكاري ميان ايران و روسيه در حوزه كتاب و انتشارات به دنبال حضور هيأت روسي در آخرين نمايشگاه كتاب تهران به طور گسترده مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد دو كشور در اين حوزه نيز به گسترش همكاري‌ها بپردازند.
وي اظهار داشت: هيأت روسي در نمايشگاه كتاب تهران از نزديك در جريان فعاليت‌هاي گسترده دست اندركاران بخش كتاب و انتشارات در ايران قرار گرفت و با برداشتي مثبت و استقبال فراوان از آداب و سنن نيك ايراني و مهمان نوازي مردم اين كشور به روسيه بازگشت كه دستاورد خوبي براي هيأت روسي از اين سفر بود.
بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب مسكو از 2 تا 7 سپتامبر ( 11 تا 16 شهريور ) در فضاي نمايشگاهي «و.و.تس. روسيه» در مسكو برپا شده كه يكي از بزرگترين غرفه‌هاي آن در اختيار ايران قرار دارد.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com