شنبه 8 ارديبهشت 1403 02:13
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
يك ايراني برنده جايزه نخست كتاب رضوي بيروت شد چاپ

مهدي خداميان برنده جايزه نخست 2200 يورويي نگارش كتاب با موضوع شخصيت امام رضا(ع) در بيروت شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، پژوهشگران همكار با بنياد پژوهش‌هاي اسلامي آستان قدس رضوي در مسابقه‌اي كه به همت موسسه فرهنگي «مرتضي» بيروت عناوين برگزيده را به خود اختصاص دادند.
بنياد پژوهش‌هاي اسلامي رضوي گزارش داده است كه اين مسابقه كه با انتشار فراخوان در رسانه‌هاي مختلف ارديبهشت سال جاري با موضوع «شخصيت امام رضا (ع)» با اشراف شماري از اساتيد برجسته توسط دو موسسه لبناني و ايراني ذكر شده و با همكاري اين بنياد پژوهشي برگزار شد، دو محقق همكار با بنياد پژوهش‌هاي اسلامي آستان قدس رضوي صاحب آثار برتر شدند.
اين گزارش حاكي است، از ميان آثار رسيده به دبيرخانه اين كنگره دو اثر پژوهشگران همكار با بنياد پژوهش‌هاي اسلامي رضوي با عناوين «الصحيح في فضل‌‌الزيارة الرضوية» اثر حجت‌‌الاسلام مهدي خداميان رتبه نخست و «الامام‌‌الرضا عليه السلام بين ‌النصوص ‌الرسالة و سلطة‌الرأي و القبيلة» اثر عادل بدري رتبه سوم را كسب كردند.
بر پايه اين گزارش جايزه نفر اول اين كنگره به ميزان 2 هزار و 200 يورو و نفرسوم يك‌هزار يورو تعيين شده است كه در مراسمي همزمان با ايام ولادت امام رضا عليه‌السلام (دهه كرامت) توسط بنياد پژوهش‌هاي اسلامي آستان قدس رضوي به صاحبان آثار برتر اهدا مي‌شود.
اين گزارش حاكيست آثار شركت‌كننده در اين مسابقه، بازگوكننده يكي از ابعاد زندگاني و يا ويژگي‌هاي اجتماعي، گفتماني، سياسي، تاريخي، علمي، پزشكي و ديگر موضوعاتي بودند كه نگارنده آن را برگزيده و با تحليل علمي و مستند به سامان رسانده است.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com