جمعه 7 ارديبهشت 1403 22:32
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
رماني درباره مصائب رانندگان اتوبوس نوشته شد چاپ

«مگنوس ميلز» كه با اولين رمانش موفق شد نامزد جايزه ادبي بوكر شود اعلام كرده كه راننده اتوبوس بودن را به نويسندگي ترجيح مي‌دهد و همچنين آخرين رمانش را درباره مصائب رانندگان اتوبوس نوشته است.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از تلگراف، اين نويسنده در گفت‌وگويي، خوردن ناهار در كافه‌هاي سر راه، جاده‌هاي بين‌شهري، بزرگراه‌ها و چاي نوشيدن به هنگام رانندگي را از محبوب‌ترين تفريحاتش در زمان رانندگي مي‌داند.
«ميلز» در اين باره مي‌گويد گوش كردن به راديو و موسيقي‌هاي محلي، صحبت با مردم و از طرفي خوردن تنقلات به هنگام رانندگي در زماني كه به رانندگي اتوبوس مشغول بودم از جذاب‌ترين كارهايي بود كه به آن مي‌پرداختم.
«مگنوس ميلز» پنجاه و پنج ساله است و با نگارش اولين رمانش توانست جزو نامزدهاي نهايي جايزه ادبي بوكر در سال 1998 شود.
اين نويسنده اعلام كرد كه اين روزها بعد از نگارش شش رمان و موفقيت نسبي كه آثارش در ميان آثار ادبي جهان به دست آورده است گه‌گاهي دلتنگ شغل قبلي‌اش رانندگي اتوبوس مي‌شود.
رمان «مگنوس» كه در سال 1998 تا مرحله نهايي جايزه بوكر پيش رفت با نام «اين جانور را نگه دار» رماني كمدي است كه با مهارت و زيركي زياد و پرداخت قدرتمند توسط «مگنوس» به رشته تحرير در آمده است.
پس از نگارش اين رمان و استقبال عمومي مخاطبان و منتقدان ادبي از آن و پيشروي آن تا مرحله نهايي جايزه ادبي بوكر «مگنوس» تصميم گرفت تا نوشتن را به عنوان فعاليت حرفه‌اي خود آغاز كند.
او بعد از كسب اين موفقيت آثارش را از قالب كمدي به قالب معمايي و پليسي متمركز كرد و رماني تحت عنوان «اكتشاف در شهر جديد» را منتشر كرد.
ششمين رمان اين نويسنده كه به تازگي به ناشر سپرده شده «مانع پيشرفت» نام دارد كه درباره رانندگان اتوبوس و مصائب و شيريني‌هاي حرفه آنها به رشته تحرير درآمده است.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com